Vi har hjulpet 1.500+ virksomheder til flere leads
VI kunne fortælle en masse om, hvordan Weply hjælper virksomheder med at byde potentielle kunder velkommen og konvertere hjemmesidetrafik til brandvarme, købeklare leads, men i stedet lader vi virksomhederne (og tallene) tale for sig selv.

"Vi så faktisk allerede efter et par dage, at de leads vi fik ind, havde tjent investeringen ind – og mange gange."
Thomas Maltha Krogh | Bomae

13%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

47%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

58%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op."
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

21%
BESØGENDE CHATTER MED OS

49%
CHATS BLIVER TIL VARME LEADS

44%
LEADS UDENFOR ÅBNINGSTID

“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af vores telefoner.”
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

26%
BESØGENDE CHATTER MED OS

25%
CHATS BLIVER TIL VARME LEADS

57%
LEADS UDENFOR ÅBNINGSTID

“Vi ønskede os en platform, hvor vi kunne udvide i forhold til webformularen på vores hjemmeside."
Ulrik Oldenburg | Hydro-Con

32%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

51%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

41%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“Weply er en løsning til virksomheder lige som os, som ikke selv har mulighed for at bemande en chat."
Henriette Linderoth | Merrild Lavazza

37%
BESØGENDE CHATTER MED OS

22%
CHATS BLIVER TIL VARME LEADS

46%
LEADS UDENFOR ÅBNINGSTID

“Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo

31%
BESØGENDE CHATTER MED OS

56%
CHATS BLIVER TIL VARME LEADS

52%
LEADS UDENFOR ÅBNINGSTID

“De leads, vi får igennem vores chat, er af tårnhøj kvalitet, og vi kan hurtigt finde ud af, om der er et potentielt samarbejde.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions

20%
BESØGENDE CHATTER MED OS

29%
CHATS BLIVER TIL VARME LEADS

44%
LEADS UDENFOR ÅBNINGSTID

"Vi så faktisk allerede efter et par dage, at de leads vi fik ind, havde tjent investeringen ind – og mange gange."
Thomas Maltha Krogh | Bomae

13%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

47%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

58%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op."
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger

21%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

49%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

44%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af vores telefoner.”
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

26%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

25%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

57%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“Vi ønskede os en platform, hvor vi kunne udvide i forhold til webformularen på vores hjemmeside."
Ulrik Oldenburg | Hydro-Con

32%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

51%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

41%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“Weply er en løsning til virksomheder lige som os, som ikke selv har mulighed for at bemande en chat."
Henriette Linderoth | Merrild Lavazza

37%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

22%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

46%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo

31%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

56%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

52%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

“De leads, vi får igennem vores chat, er af tårnhøj kvalitet, og vi kan ret hurtigt finde ud af, om der er et potentielt samarbejde.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions

20%
BESØGENDE
CHATTER MED OS

29%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

44%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID