Kundecase – Øjenklinikken Hørsholm
Øjenklinik får fat i nye kunder og oplever øget efterspørgsel
52%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
16%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
48%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: april 2023
Kundecase – Øjenklinikken Hørsholm
Øjenklinik får fat i nye kunder og oplever øget efterspørgsel
52%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
16%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
48%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: april 2023
Udvidede åbningstider
Før Øjenklinikken Hørsholm indgik samarbejde med Weply, var deres kontaktmuligheder telefon, kontaktformular og mail. De var tilgængelige overfor kunder på telefonen i normale åbningstider 8-16 i hverdagene.
Med Weply som supplement til deres eksisterende kommunikationsmuligheder kunne de udvide deres åbningstider, så de også kunne være i kontakt med kunder uden for normal kontortid.
Lotte Ipsen, ansvarlig for kommunikation og marketing, fortæller om deres oplevelse
Udvidede åbningstider
Før Øjenklinikken Hørsholm indgik samarbejde med Weply, var deres kontaktmuligheder telefon, kontaktformular og mail. De var tilgængelige overfor kunder på telefonen i normale åbningstider 8-16 i hverdagene.
Med Weply som supplement til deres eksisterende kommunikationsmuligheder kunne de udvide deres åbningstider, så de også kunne være i kontakt med kunder uden for normal kontortid.
Lotte Ipsen, ansvarlig for kommunikation og marketing, fortæller om deres oplevelse
Løsningen
Efter de indgik samarbejde med Weply, er de nu personligt til stede på deres hjemmeside og er klar til at modtage henvendelser også i hverdagsaftenerne og i weekenden. Det gør en stor forskel, at der er en chatkonsulent i den anden ende og ikke en bot.
Hos Øjenklinikken Hørsholm har deres personlige Weply Customer Success Manager også skabt stor værdi dem. De har oplevet, at der hurtigt blev udvist eminent forståelse for forretningen og det komplekse produkt, som de sælger. Det kunne de også mærke i den videreformidling, der blev givet til chatkonsulenterne, som sikrer, at de kan give relevante svar i chatten på Øjenklinikken Hørsholms vegne.
Løsningen
Efter de indgik samarbejde med Weply, er de nu personligt til stede på deres hjemmeside og er klar til at modtage henvendelser også i hverdagsaftenerne og i weekenden. Det gør en stor forskel, at der er en chatkonsulent i den anden ende og ikke en bot.
Hos Øjenklinikken Hørsholm har deres personlige Weply Customer Success Manager også skabt stor værdi dem. De har oplevet, at der hurtigt blev udvist eminent forståelse for forretningen og det komplekse produkt, som de sælger. Det kunne de også mærke i den videreformidling, der blev givet til chatkonsulenterne, som sikrer, at de kan give relevante svar i chatten på Øjenklinikken Hørsholms vegne.
“Det er jo rimelig komplekst, det vi sælger. Og måden vores Customer Success Manager formåede at sætte sig ind i stoffet på, og måden hun formidlede det videre til chatkonsulenterne, det har været helt eminent. Jeg er vild af beundring."
“Det er jo rimelig komplekst, det vi sælger. Og måden vores Customer Success Manager formåede at sætte sig ind i stoffet på, og måden hun formidlede det videre til chatkonsulenterne, det har været helt eminent. Jeg er vild af beundring."
CSR er en win-win-situation
For Øjenklinikken Hørsholm var Weplys social impact udslagsgivende for valget af udbyder. Dét at der bliver skabt jobs til en gruppe af mennesker, som har brug for arbejde, beskriver Lotte Ipsen som prisværdigt. Det er en win-win situation, da det ikke kun er betydningfuldt for det enkelte menneske, men forretningen får også kompetente chatkonsulenter, som skaber værdi for klinikken.
Resultatet
Efter de har fået Weply kan Øjenklinikken Hørsholm helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. De har fået en samarbejdspartner, der sikrer, at potentielle kunder kan få en personlig dialog uanset tidspunkt på døgnet. Muligheden for at udvide tilgængeligheden fra normale arbejdstider til at være online 24/7 har været meget værdifuldt.
Customer Success Manager har vist eminent forretningsforståelse og videreformidling til chatkonsulenterne
De kan nu møde potentielle kunder personligt online 24/7 365 dage om året inden for få sekunder
Øjenklinikken Hørsholm har fået en samarbejdspartner, som gør en forskel for både mennesker og for forretningen.
CSR er en win-win-situation
For Øjenklinikken Hørsholm var Weplys social impact udslagsgivende for valget af udbyder. Dét at der bliver skabt jobs til en gruppe af mennesker, som har brug for arbejde, beskriver Lotte Ipsen som prisværdigt. Det er en win-win situation, da det ikke kun er betydningfuldt for det enkelte menneske, men forretningen får også kompetente chatkonsulenter, som skaber værdi for klinikken.
Resultatet
Efter de har fået Weply kan Øjenklinikken Hørsholm helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. De har fået en samarbejdspartner, der sikrer, at potentielle kunder kan få en personlig dialog uanset tidspunkt på døgnet. Muligheden for at udvide tilgængeligheden fra normale arbejdstider til at være online 24x7 har været meget værdifuldt.
Customer Success Manager har vist eminent forretningsforståelse og videreformidling til chatkonsulenterne
De kan nu møde potentielle kunder personligt online 24x7 365 dage om året inden for få sekunder
Øjenklinikken Hørsholm har fået en samarbejdspartner, som gør en forskel for både mennesker og for forretningen.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Kundeplatform med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Kundeplatform med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.