Weply vs. HubSpot

Weply og HubSpot giver virksomheder muligheden for at chatte med hjemmesidebesøgende i realtid gennem en livechat. Hvor HubSpot er en levering af et stykke chatsoftware, som gør det muligt for virksomheden selv at håndtere chats, er Weply en komplet chatservice, der selv håndterer chats på virksomheders vegne. Weply specialiserer sig desuden i leadgenerering, som tager effekten af en chat til et nyt niveau.

group-chat

Personlig bemandet chat

Med HubSpot får du integreret deres chatsoftware, hvor du eller dine medarbejdere selv kan besvare dine indgående chats personligt. Weplys chatservice udmærker sig ved at have et korps af topkvalificerede chatkonsulenter (husk hyperlink), der håndterer chats for mere end 1400 virksomheder i Europa. Som bruger af Weplys livechat vil du derfor være sikret, at der sidder et rigtigt menneske klar til at håndtere dine besøgendes spørgsmål. Som forretning er du personligt tilgængelig og behjælpelig, som forbedrer dine potentielle kunders besøg på din hjemmeside, der kan være dét, der gør, at du bliver valgt fremfor konkurrenten.

Online 24/7

Modsat HubSpot er du hos Weply garanteret 24/7 tilgængelighed – 365 dage om året. Dine besøgendes henvendelser i chatten bliver håndteret inden for 2-4 sekunder. Den grad af tilgængelighed kan du få, uden selv at skulle gøre noget ekstra. Med HubSpot afhænger din online tilgængelighed af dine interne ressourcer, da du selv skal sørge for at være online og besvare dine besøgendes chats. Vores data viser, at tilgængelighed er altafgørende for, at virksomheder opnår sit fulde salgspotentiale. Det er nemlig over 50% af alle chats, der kommer uden for tidsrummet 9-16 og 23% af alle chats kommer i weekenden. Derfor bemander eksterne chatkonsulenter din chat 24/7 hos Weply. På den måde sørger vi for, at du ikke på noget tidspunkt går glip af en potentiel kunde.

save-time
chat bubbles

Dyb forståelse for sprogets nuancer

Vi mennesker er ikke ens, hvilket også gælder vores måde at kommunikere på. En sætning kan forstås på mange måder, og det er ikke altid, at det er muligt at forstå spørgsmålet uden også at forstå konteksten. Derfor er menneskers evne til at forstå en kontekst og udvise empati essentielt. Men ikke alle kan håndtere chats, der bidrager til en god kundeoplevelse. Weplys chatkonsulenter har en dyb forståelse for sprogets nuancer. Selvom det kan virke angstprovokerende at lade eksterne chatkonsulenter håndtere dine online kundedialoger, kan vi forsikre dig om, at de er de absolut bedste til det. De er specialister i online dialoger og samtalepsykologi, og er bl.a. uddannet i spørgeteknik, spejling, dialogstyring og metakommunikation.

Leadgenerering tager din chat til næste niveau

Ikke alene er Weplys chatagenter specialister i den gode dialog online. De er også specialister i leadgenerering. De vurderer, hvornår der er vist købsinteresse, og indhenter derefter oplysninger på dem, der er klar til at købe. Det skaber værdi for dig, da du får leveret kvalificerede købeklare leads direkte i deres indbakke. Du slipper for at bruge tid og ressourcer på at håndtere kundehenvendelser, der viser sig ikke at være relevante for dig. Desuden er du hos Weply selv med til at bestemme, hvem du gerne vil modtage leads på. Du vil f.eks. kunne have leadkrav om, at kunden skal give både navn, telefonnummer, e-mail og bo inden for et specifikt geografisk område.

funnel-ROI
easy-implementation

Implementering på 5 minutter

At få sin Weply-chat online kræver ikke lange opsætningsprocedurer. Selve opsætningen tager kun 5 minutter. Derfra vil din chat være online på din hjemmeside og være bemandet 24/7. Derudover vil Weplys chat modsat HubSpot ikke trække på interne ressourcer. Da chatten netop er bemandet af eksterne chatkonsulenter, skal der ikke bruges tid og ressourcer på at oplære dine medarbejdere i, hvordan de skal bruge platformen og besvare chats. Weply vil være din eksterne samarbejdspartner, der vil føles som en ekstra intern medarbejder.

Chatten der gør Google glad

Chats påvirker hjemmesiders SEO-rating. Både positivt og negativt. Det er dog desværre de fleste chatservices, der går ind og påvirker din hjemmesides rating negativt, da den forringer hjemmesidehastigheden. Modsat andre udbydere, forbedrer Weplys hurtige og lette widget hjemmesiders SEO-rating. Chatten højner hjemmesiders page authority gennem øget engagement, hvilket påvirker hjemmesidens SEO-rating positivt. Dette skaber værdi for dig, da det i sidste ende gør, at du får mere trafik ind på din hjemmeside. Du kan derfor bekymringsfrit implementere Weplys widget, da den ikke forringer nogle SEO-parametre.

medal-search

Klar til at give dine hjemmesidebesøgende en unik og personlig livechat oplevelse?