Få flere kunder i biksen med 24/7 livechat

Vores trænede chatkonsulenter er specialister i at generere varme leads i bilbranchen

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Biler

Med Weply er Uggerhøj tilgængelig for potentielle kunder 24 timer i døgnet, alle årets dage, med rigtige mennesker klar til at hjælpe i chatten.

chat (2)

26%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

25%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

57%

LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

Uggerhøj framegrab 2

Uggerhøj Biler

Med Weply er Uggerhøj tilgængelig for potentielle kunder 24 timer i døgnet, alle årets dage, med rigtige mennesker klar til at hjælpe i chatten.

chat (2)

26%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

25%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

57%

LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID

Se potentielle salg strømme ind, 24 timer i døgnet.

Du er til rådighed når som helst, alle dage året rundt.

Vi er online på dine vegne hele tiden og sikrer, at du aldrig går glip af mulige kunder – også selvom butikken eller bilværkstedet er lukket. Du kan tilbyde personlig service i realtid og skabe den bedst mulige online kundeoplevelse, som får besøgende til at vælge dig.

Besøgende på din side bliver til kunder

Vi screener din trafik for købsinteresserede og indhenter lige præcis de informationer, du ønsker – fx navn, tlf.nr., antal kørte kilometer og nummerplade. Det kan også være bilmodel og dato, hvis dit mål er at få flere til at booke en prøvetur - det er helt op til dig! Dine brandvarme leads bliver sendt direkte til din indbakke og/eller CRM-system.

Kvalificerede og erfarne chatkonsulenter

Vi har stor erfaring med at håndtere chats på vegne af virksomheder i bilbranchen og kender behovet hos slutkunden. Vores kvalitetssikret chatkonsulenter er desuden trænet i chatpsykologi og bliver løbende uddannet til at levere den bedst mulige service overfor dig og dine kunder.

Se potentielle salg strømme ind, 24 timer i døgnet.

Du er til rådighed når som helst, alle dage året rundt.

Vi er online på dine vegne hele tiden og sikrer, at du aldrig går glip af mulige kunder – også selvom butikken eller bilværkstedet er lukket. Du kan tilbyde personlig service i realtid og skabe den bedst mulige online kundeoplevelse, som får besøgende til at vælge dig.

Besøgende på din side bliver til kunder

Vi screener din trafik for købsinteresserede og indhenter lige præcis de informationer, du ønsker – fx navn, tlf.nr., antal kørte kilometer og nummerplade. Det kan også være bilmodel og dato, hvis dit mål er at få flere til at booke en prøvetur - det er helt op til dig! Dine brandvarme leads bliver sendt direkte til din indbakke og/eller CRM-system.

Kvalificerede og erfarne chatkonsulenter

Vi har stor erfaring med at håndtere chats på vegne af virksomheder i bilbranchen og kender behovet hos slutkunden. Vores kvalitetssikret chatkonsulenter er desuden trænet i chatpsykologi og bliver løbende uddannet til at levere den bedst mulige service overfor dig og dine kunder.

Hvad er et lead i autobranchen?

Et lead er en person, der har udvist interesse for din virksomheds produkt eller tjeneste, og som matcher definitionen af din ideelle kundeprofil. Kravene til et lead afhænger af, hvem du ønsker at komme i kontakt med. Ja, du læste rigtigt! Du bestemmer selv, hvad et varmt lead er for dig. Så sorterer vi alle dem fra, der ikke matcher disse.

For nogle er et lead at få navn, tlf.nr. og e-mail på en potentiel kunde, for andre er det at få oplysninger om reg.nr. eller hvilken bilmodel, den besøgende er interesseret i. Mulighederne er mange, og vi vejleder dig naturligvis til den helt rigtige opsætning.

Hvad er et lead i autobranchen?

Et lead er en person, der har udvist interesse for din virksomheds produkt eller tjeneste, og som matcher definitionen af din ideelle kundeprofil. Kravene til et lead afhænger af, hvem du ønsker at komme i kontakt med. Ja, du læste rigtigt! Du bestemmer selv, hvad et varmt lead er for dig. Så sorterer vi alle dem fra, der ikke matcher disse.

For nogle er et lead at få navn, tlf.nr. og e-mail på en potentiel kunde, for andre er det at få oplysninger om reg.nr. eller hvilken bilmodel, den besøgende er interesseret i. Mulighederne er mange, og vi vejleder dig naturligvis til den helt rigtige opsætning.

Mennesker vil betjenes af mennesker, ikke bots

Forestil dig, at der på værkstedet eller i forretningen ikke var mulighed for personlig interaktion. Det ville selvfølgelig ikke være holdbart - og det er det heller ikke på din hjemmeside! 93% foretrækker nemlig at kommunikere med et rigtigt menneske i en købssituation. Og det er ikke overraskende for nogen, at de fleste typisk starter sin research online. Så hvorfor ikke også være personligt tilstede der også?

At købe en bil, starte en leasingaftale eller booke en større reparation, er situationer, hvor de menneskelige interaktioner er alfa og omega. Her har man brug for at føle sig forstået og føle en form for tillid. Det skabes kun gennem menneskelig kontakt, da kun mennesker er i stand til at føle empati og forstå en kontekst. Noget, som chatbots ikke kan.

Chatkonsulenter der svarer inden for få sekunder

Den gennemsnitlige chat i bilbranchen varer 8:40 minutter, og består af ni interaktioner mellem kunden og chatkonsulenten. Danskerne går direkte til pointen, når de har brug for hjælp, men forlanger så også et øjeblikkeligt svar den anden vej.

Derfor håndterer vores chatkonsulenter chats inden for 4 sekunder, så vi sikrer, at den besøgende føler sig hørt og hjulpet med det samme. En hurtig respons får den besøgende til at blive på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk blev hver 3. chat i 2021 til et lead.

Mennesker vil betjenes af mennesker, ikke bots

Forestil dig, at der på værkstedet eller i forretningen ikke var mulighed for personlig interaktion. Det ville selvfølgelig ikke være holdbart - og det er det heller ikke på din hjemmeside! 93% foretrækker nemlig at kommunikere med et rigtigt menneske i en købssituation. Og det er ikke overraskende for nogen, at de fleste typisk starter sin research online. Så hvorfor ikke også være personligt tilstede der også?

At købe en bil, starte en leasingaftale eller booke en større reparation, er situationer, hvor de menneskelige interaktioner er alfa og omega. Her har man brug for at føle sig forstået og føle en form for tillid. Det skabes kun gennem menneskelig kontakt, da kun mennesker er i stand til at føle empati og forstå en kontekst. Noget, som chatbots ikke kan.

Chatkonsulenter der svarer inden for få sekunder

Den gennemsnitlige chat i bilbranchen varer 8:40 minutter, og består af ni interaktioner mellem kunden og chatkonsulenten. Danskerne går direkte til pointen, når de har brug for hjælp, men forlanger så også et øjeblikkeligt svar den anden vej.

Derfor håndterer vores chatkonsulenter chats inden for 4 sekunder, så vi sikrer, at den besøgende føler sig hørt og hjulpet med det samme. En hurtig respons får den besøgende til at blive på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk blev hver 3. chat i 2021 til et lead.

Så nemt er det at komme i gang med at få salgskvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du vil få tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

search

2. Du bestemmer dine leadkrav

Hvilke informationer har du brug for fra potentielle kunder? Du kan fx både få telefonnummer, antal kørte kilometer og nummerplade.

conversation icon

3. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

4. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få flere leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du vil få tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

search

2. Du bestemmer dine leadkrav

Hvilke informationer har du brug for fra potentielle kunder? Du kan fx både få telefonnummer, antal kørte kilometer og nummerplade.

conversation icon

3. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

4. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Prøv Weply livechat gratis i 7 dage

Skriv dig op til en gratis prøveperiode

Vi opretter din chat, så snart vi kommer i kontakt med dig.
Derfra tager det kun 5 minutter at komme i gang.

Vores chatkonsulenter håndterer chatten 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100% uforpligtende

Vejledning af Customer Success Manager

Hver 3. chat blev til et lead i 2021

Trustpilot 5 stars_Tegnebræt 1

Konverter din trafik til leads – Prøv gratis i 7 dage

Skriv dig op til en gratis prøveperiode

Vi opretter din chat, så snart vi kommer i kontakt med dig.
Derfra tager det kun 5 minutter at komme i gang.

Vores chatkonsulenter håndterer chatten 24/7

Vi sender varme leads i hele prøveperioden

Prøveperioden er 100% uforpligtende

Vejledning af Customer Success Manager

Hver 3. chat blev til et lead i 2021

Trustpilot 5 stars_Tegnebræt 1

Vi forvandler trafik til kunder for 1.500+ virksomheder

“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset på vores telefoner.”

— Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

Vi forvandler trafik til kunder for 1.500+ virksomheder

Bilbranchen 2
Bilbranchen 1

“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset på vores telefoner.”

— Mads Aagaard | Uggerhøj Biler

Få tips, tricks og teknikker til at få flere leads og øge din konvertering