Sådan udregner vi din pris

Vi ved, at der ikke er to forretninger der er ens, og det samme gælder hjemmesidetrafik. Derfor tilpasser vi naturligvis chatten efter dine behov.

Alle starter her

Gratis prøveperiode

Prøveperioden giver dig mulighed for at finde ud af, hvorvidt du synes, at vores chatløsning matcher dine behov. Samtidig bliver vi klogere på din hjemmesides trafik, hvilket gør, at vi kan tilbyde dig den bedste pris i den efterfølgende aftale.

7 dage gratis eller 50 leads - alt efter hvad der kommer først.

Support gennem telefon eller email

Leads direkte til din indbakke

Vejledning ved opstilling af leadkrav 

Indgåelse af aftale

Er du glad og tilfreds med vores produkt, og oplever du, at vi skaber værdi for din virksomhed, laver vi en aftale. Aftalen består af et fast månedligt servicegebyr, og en pris pr lead du modtager. Prisen fastsættes ved indgåelse af aftalen og afhænger af volumen af hjemmesidetrafik.

Se hvilket prisspænd du ligger i ud fra din nuværende hjemmesidetrafik:

Under 10.000 besøgende
Mere end 10.000 besøgende

Under 10.000 besøgende

FAST MÅNEDLIGT SERVICEGEBYR OG PRIS PR. LEAD

Det månedlige servicegebyr dækker over håndteringen af de chats, der ikke bliver til leads, oplæring af chatkonsulenter, samt support og vedligeholdelse af chatten.

Månedligt servicegebyr mellem 199-399 kr.

Pris pr. lead mellem 90-120 kr.

Leads direkte til din indbakke

Leads direkte til dit CRM-system

3. parts integrationer

Tildelt Customer Success Manager

Aftalen kan både køre som en løbende aftale, eller du kan binde dig i flere måneder ad gangen.

Ofte stillede spørgsmål

Har du andre spørgsmål, kan du chatte med os nede i højre hjørne. Vi er altid online og klar til at besvare dine spørgsmål.

Hvad vores kunder siger

blank

Fuld tilfredshed med Weply herfra

Fuld tilfredshed med Weply herfra. Fornemmede en god og behagelig vedholdenhed ved deres indledende kontakt og valgte at give dem et forsøg. Synes deres service er venlig, professionel og målsøgende og formålet med at få en stigning i antal kunder er lykkedes.

— Morten Dahlgren Jensen - Aros Isolering

blank

Weply leverer varen

Weply er en essentiel del af vores evne til at tage hånd om vores klienters behov.

Vi har fra dag 1 været yderst tilfredse med Weplys service.

Jeg kan kun anbefale Weply til alle firmaer, der gerne vil yde den bedst mulige service overfor deres kunder.

— Tue Elmose Trnka

blank

God til virksomheder som ikke har kundeservice

Weply giver en kæmpe værdi til vores virksomhed når vi ikke kan have vores egen live chat og det har allerede tjent sig ind i leads som de har anskaffet os.

— Jacob Christian Georg Sibbern

blank

Vi er glade for Weply

Vi er glade for at vi kan være til rådighed for vores kunder. Med Weply føler kunderne altid de bliver hørt når de henvender sig.
Og vi får mange gode kunde emner uden for vores arbejdstid.

— Robert Jakobsen

blank

Løser opgaven som forventet og er…

Løser opgaven som forventet og er interesserede i at udvikle deres service.

— Mik Ellegaard Bechmann

Weply chat vs. andre chats

_

  • 24/7 dækning
  • Nem og hurtig løsning
  • Færre fejl
  • Forbedret kundeengagement
  • Opstartsomkostninger
  • Driftsomkostninger
  • Gennemsnitlig svartid

Weply Chat

  • Lav
  • Mellem
  • Under 4 sekunder

Intern livechat

  • Lav
  • Høj
  • Flere timer

Chatbots

  • Høj
  • Lav
  • 0,1 sekunder

Samtaler fører til salg

Oplev det selv gennem din hjemmeside i dag.