Vælg din demo

Dine hjemmesidebesøgende vil i kontakt med dig! Vi sikrer, at alle kundehenvendelser bliver håndteret personligt af vores uddannede og trænede chatagenter.

  • 97% af mennesker foretrækker at tale med et menneske frem for en robot i en købssituation
  • Chat er blevet den førende kommunikationskanal i både B2C og B2B sammenhæng
  • 49% af mennesker undersøger konkurrenter, når de ikke kan komme i kontakt med en virksomhed via deres foretrukne kommunikationsform

Book en demo med en fra teamet for at lære mere om, hvordan vi kan hjælpe lige netop din virksomhed. Du kan også prøve at chatte med vores chatagenter i realtid på dit eget websted for at få en forhåndsvisning.

Dine hjemmesidebesøgende vil i kontakt med dig! Vi sikrer, at alle kundehenvendelser bliver håndteret personligt af vores uddannede og trænede chatagenter.

  • 97% af mennesker foretrækker at tale med et menneske frem for en robot i en købssituation
  • Chat er blevet den førende kommunikationskanal i både B2C og B2B sammenhæng
  • 49% af mennesker undersøger konkurrenter, når de ikke kan komme i kontakt med en virksomhed via deres foretrukne kommunikationsform

Book en demo med en fra teamet for at lære mere om, hvordan vi kan hjælpe lige netop din virksomhed. Du kan også prøve at chatte med vores chatagenter i realtid på dit eget websted for at få en forhåndsvisning.

Weply bygger broen mellem online- og offlineoplevelsen for disse virksomheder

client-unilever
client-hyundai
kunde-land-rover
Jaguar kunde af Weply

Weply giver mig en tilgængelighed, som jeg og medarbejderne ikke selv kan klare.

Så sent som i går havde vi en kunde, der fik svar på sine spørgsmål klokken 22. Det var ikke noget, jeg behøvede at tage mig af. Nogle spørgsmål kan handle om vores åbningstid, adresse, hvor meget en bestemt bil må trække. Altså relativt banale spørgsmål. Men det kan også handle om en byttebil, hvor Weply får indhentet oplysninger og beder kunden sende fotos af bilen til min mail. Så har vi noget at arbejde med, når vi møder næste morgen.
— Morten Hvid, Indehaver af Jans Auto
JansAuto

Tag et kig og se, hvordan vores kunder har øget deres konvertering

Scroll til toppen