Kundecase – Uggerhøj Biler

Bilhus er personligt tilgængelig online 24 timer i døgnet

Uggerhøj framegrab 2
verified (3)

23%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

52%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Kundecase – Uggerhøj Biler

Bilhus er personligt tilgængelig online 24 timer i døgnet

Uggerhøj framegrab 2
verified (3)

23%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

52%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Løsningen

Uggerhøj lægger stor vægt på at skabe et stærkt engagement lokalt, hvilket også betyder at de vil være tilgængelige online. Uggerhøj valgte at supplere deres egen chat med Weplys chatløsning, for at levere den bedst mulige service overfor deres hjemmesidebesøgende.

Mads Aagaard fortæller om deres oplevelse

Løsningen

Uggerhøj lægger stor vægt på at skabe et stærkt engagement lokalt, hvilket også betyder at de vil være tilgængelige online. Uggerhøj valgte at supplere deres egen chat med Weplys chatløsning, for at levere den bedst mulige service overfor deres hjemmesidebesøgende.

Mads Aagaard fortæller om deres oplevelse

Uggerhøj er et af Danmarks største bilhuse med salg af både nye og brugte biler. Derudover har de også autoriserede værksteder til at garantere, at biler bliver vedligeholdt og serviceret i henhold til producentens krav.

Uggerhøj er et af Danmarks største bilhuse med salg af både nye og brugte biler. Derudover har de også autoriserede værksteder til at garantere, at biler bliver vedligeholdt og serviceret i henhold til producentens krav.

Resultatet

Med Weply er Uggerhøj tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året med rigtige mennesker bag tastaturet. Uggerhøj erfarer, at det skaber værdi for kunden at få et hurtigt og seriøst svar, hvilket er vigtigt for Uggerhøj, da kundekontakt er en af grundstenene i deres arbejde.

Weply sørger for at Uggerhøj er tilgængelig over for deres besøgende og giver en personlig service fra start af

Døgnbemandingen sikrer, at de griber de næsten 60% af leads, der genereres uden for kontortid

De mærker, at de får taget presset af deres telefoner, ved at håndtere flere henvendelser i chatten.

Resultatet

Med Weply er Uggerhøj tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året med rigtige mennesker bag tastaturet. Uggerhøj erfarer, at det skaber værdi for kunden at få et hurtigt og seriøst svar, hvilket er vigtigt for Uggerhøj, da kundekontakt er en af grundstenene i deres arbejde.

Weply sørger for at Uggerhøj er tilgængelig over for deres besøgende og giver en personlig service fra start af

Døgnbemandingen sikrer, at de griber de næsten 60% af leads, der genereres uden for kontortid

De mærker, at de får taget presset af deres telefoner, ved at håndtere flere henvendelser i chatten.

"Vi er altid tilgængelige over for vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af på vores telefoner"

Mads Aagaard, Controller

"Vi er altid tilgængelige over for vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af på vores telefoner"

Mads Aagaard, Controller

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

rsz_lykkebo_framgrab_2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme budget.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.