Kundecase – Mine Arvinger

Jurister får markant flere henvendelser og konverteringer

mine-arvinger-stills 04
verified (3)

44%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

50%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Kundecase – Mine Arvinger

Jurister får markant flere henvendelser og konverteringer

mine-arvinger-stills 04
verified (3)

44%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

50%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Udfordringen

Mine Arvinger havde formået at skabe god trafik til deres hjemmeside, men manglede en måde at kunne interagere med deres besøgende i realtid.

Thomas Vasileilou, direktør, fortæller om deres oplevelse

Udfordringen

Mine Arvinger havde formået at skabe god trafik til deres hjemmeside, men manglede en måde at kunne interagere med deres besøgende i realtid.

Thomas Vasileilou, direktør, fortæller om deres oplevelse

Mine Arvinger består af et team af uddannet jurister, som rådgiver inden for familie- og arveret. De lægger stor vægt på at yde en god og forståelig rådgivning, uden at gå på kompromis med det faglige.

Mine Arvinger består af et team af uddannet jurister, som rådgiver inden for familie- og arveret. De lægger stor vægt på at yde en god og forståelig rådgivning, uden at gå på kompromis med det faglige.

Resultatet

Efter at Mine Arvinger har fået Weply har de nu lettere ved at tackle deres leads. Gennem Weply har de fået en chat på deres hjemmeside, der byder de besøgende velkommen og hjælper med at lede dem igennem rådgivningsprocessen. På den måde bliver der indsamlet grundlæggende informationer, der danner grundlaget for en god dialog efterfølgende.

De har derfor haft nemmere ved at opfylde kundernes behov og får dermed konverteret flere hjemmesidebesøgende til reelle salg. De oplever desuden, at deres marketingbudget blev bedre udnyttet, da de fik en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.

Mine Arvinger håndterer hjemmesidebesøgendes henvendelser inden for få sekunder året rundt

Deres potentielle kunder bliver hjulpet af rigtige mennesker og sikrer, de får den indledende information, de har brug for

Halvdelen af deres chats bliver til varme leads, som gør det nemmere for Mine Arvinger at håndtere leads

De har mærket en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.

Resultatet

Efter at Mine Arvinger har fået Weply har de nu lettere ved at tackle deres leads. Gennem Weply har de fået en chat på deres hjemmeside, der byder de besøgende velkommen og hjælper med at lede dem igennem rådgivningsprocessen. På den måde bliver der indsamlet grundlæggende informationer, der danner grundlaget for en god dialog efterfølgende.

De har derfor haft nemmere ved at opfylde kundernes behov og får dermed konverteret flere hjemmesidebesøgende til reelle salg. De oplever desuden, at deres marketingbudget blev bedre udnyttet, da de fik en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.

Mine Arvinger håndterer hjemmesidebesøgendes henvendelser inden for få sekunder året rundt

Potentielle kunder bliver hjulpet af rigtige mennesker og sikrer, at de får den indledende information, de har brug for

Halvdelen af deres chats bliver til varme leads, som gør det nemmere for Mine Arvinger at håndtere leads

De har mærket en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.

"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op"

- Thomas Vasileiou, direktør

"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op"

- Thomas Vasileiou, direktør

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

rsz_lykkebo_framgrab_2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme budget.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.