Kundecase – Mine Arvinger
Jurister får markant flere henvendelser og konverteringer
44%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
50%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2024
Kundecase – Mine Arvinger
Jurister får markant flere henvendelser og konverteringer
44%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
50%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2024
Udfordringen
Mine Arvinger havde formået at skabe god trafik til deres hjemmeside, men manglede en måde at kunne interagere med deres besøgende i realtid.
Thomas Vasileilou, direktør, fortæller om deres oplevelse
Udfordringen
Mine Arvinger havde formået at skabe god trafik til deres hjemmeside, men manglede en måde at kunne interagere med deres besøgende i realtid.
Thomas Vasileilou, direktør, fortæller om deres oplevelse
Resultatet
Efter at Mine Arvinger har fået Weply har de nu lettere ved at tackle deres leads. Gennem Weply har de fået en chat på deres hjemmeside, der byder de besøgende velkommen og hjælper med at lede dem igennem rådgivningsprocessen. På den måde bliver der indsamlet grundlæggende informationer, der danner grundlaget for en god dialog efterfølgende.
De har derfor haft nemmere ved at opfylde kundernes behov og får dermed konverteret flere hjemmesidebesøgende til reelle salg. De oplever desuden, at deres marketingbudget blev bedre udnyttet, da de fik en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.
Mine Arvinger håndterer hjemmesidebesøgendes henvendelser inden for få sekunder året rundt
Deres potentielle kunder bliver hjulpet af rigtige mennesker og sikrer, de får den indledende information, de har brug for
Halvdelen af deres chats bliver til varme leads, som gør det nemmere for Mine Arvinger at håndtere leads
De har mærket en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.
Resultatet
Efter at Mine Arvinger har fået Weply har de nu lettere ved at tackle deres leads. Gennem Weply har de fået en chat på deres hjemmeside, der byder de besøgende velkommen og hjælper med at lede dem igennem rådgivningsprocessen. På den måde bliver der indsamlet grundlæggende informationer, der danner grundlaget for en god dialog efterfølgende.
De har derfor haft nemmere ved at opfylde kundernes behov og får dermed konverteret flere hjemmesidebesøgende til reelle salg. De oplever desuden, at deres marketingbudget blev bedre udnyttet, da de fik en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.
Mine Arvinger håndterer hjemmesidebesøgendes henvendelser inden for få sekunder året rundt
Potentielle kunder bliver hjulpet af rigtige mennesker og sikrer, at de får den indledende information, de har brug for
Halvdelen af deres chats bliver til varme leads, som gør det nemmere for Mine Arvinger at håndtere leads
De har mærket en markant stigning i både henvendelser og konverteringer.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.