Kundecase – Bomae

Køberrådgiver øger konverteringsrate på næsten 30%

Bomae-thumbnail
verified (3)

30%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

55%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Kundecase – Bomae

Køberrådgiver øger konverteringsrate på næsten 30%

bomae10
verified (3)

30%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

55%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Udfordringen

Bomae havde et ønske om at få flere af deres hjemmesidebesøgende til at blive købende kunder. De havde brug for at øge deres konverteringsrate, og valgte derfor at benytte sig af Weplys leadgenererende chatservice.

Tomas Maltha Krog, stifter, fortæller om deres oplevelse

Udfordringen

Bomae havde et ønske om at få flere af deres hjemmesidebesøgende til at blive købende kunder. De havde brug for at øge deres konverteringsrate, og valgte derfor at benytte sig af Weplys leadgenererende chatservice.

Tomas Maltha Krog, stifter, fortæller om deres oplevelse

Bomae gør boligkøb til et sikkert og trygt eventyr. De guider folk i hele landet gennem deres boligkøb og sparer folk for tid og tusindvis af kroner.

Bomae gør boligkøb til et sikkert og trygt eventyr. De guider folk i hele landet gennem deres boligkøb og sparer folk for tid og tusindvis af kroner.

Resultatet

Investeringen i en chatfunktion på hjemmesiden tjente sig selv ind allerede efter et par dage. Chatten gav nemlig mulighed for at få fat på nogle, som de ikke havde fået fat i før. Helt konkret oplevede de næsten en 30% forøgelse af deres konverteringsrate.

Bomae fik en ekstern chatservice, som løste deres behov for en højere konverteringsrate

Med en personlig bemandet chat 24/7 oplever de at komme i kontakt med nogle, som de ikke fik fat i før

De har opnået en forøgelse på 30% på hårde konverteringer

Resultatet

Investeringen i en chatfunktion på hjemmesiden tjente sig selv ind allerede efter et par dage. Chatten gav nemlig mulighed for at få fat på nogle, som de ikke havde fået fat i før. Helt konkret oplevede de næsten en 30% forøgelse af deres konverteringsrate.

Bomae fik en ekstern chatservice, som løste deres behov for en højere konverteringsrate

Med en personlig bemandet chat 24/7 oplever de at komme i kontakt med nogle, som de ikke fik fat i før

De har opnået en forøgelse på 30% på hårde konverteringer

"Jeg var meget overrasket over den effekt som det havde på hjemmesiden"

- Tomas Maltha Krog, stifter

"Jeg var meget overrasket over den effekt som det havde på hjemmesiden"

- Tomas Maltha Krog, stifter

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

rsz_lykkebo_framgrab_2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme budget.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.