Kundecase – Det Faglige Hus

Fagforening får leads af betydelig højere kvalitet

image 4-4
chat (2)

38%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

26%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

47%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: november 2022

Kundecase – Det Faglige Hus

Fagforening får leads af betydelig højere kvalitet

image 4-4
chat (2)

38%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

26%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

47%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: november 2022

Markant højere hitrate

Det Faglige Hus modtager brandvarme leads på personer, som selv har initieret kontakten og er klar til at blive kontaktet af virksomheden. Det skaber bedre dialoger, når de kontakter potentielle nye medlemmer og et bedre salg sammenlignet med andre leadkampagner.

For at sikre optimal udnyttelse af leads, har de integreret Weply med deres telefonsystem, så de altid kan reagere hurtigt på de leads, de får ind.

"Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger. Det er brandvarme leads, som er betragteligt højere kvalitet end andre leadkampagner"

Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus

Markant højere hitrate

Det Faglige Hus modtager brandvarme leads på personer, som selv har initieret kontakten og er klar til at blive kontaktet af virksomheden. Det skaber bedre dialoger, når de kontakter potentielle nye medlemmer og et bedre salg sammenlignet med andre leadkampagner.

For at sikre optimal udnyttelse af leads, har de integreret Weply med deres telefonsystem, så de altid kan reagere hurtigt på de leads, de får ind.

"Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger. Det er brandvarme leads, som er betragteligt højere kvalitet end andre leadkampagner"

Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Deres 400 medarbejdere, heraf mange specialister, yder professionel hjælp og høj service for 195.000 medlemmer.

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Deres 400 medarbejdere, heraf mange specialister, yder professionel hjælp og høj service for 195.000 medlemmer.

Tilgængelig gennem ny kanal

Før Weply var Det Faglige Hus ikke tilgængelig uden for normal arbejdstid og havde ikke en kontaktmulighed for dem, der ikke havde lyst til at ringe ind. Med Weply har de løst dette, uden at skulle ansætte medarbejdere i eget regi.

Førstehåndsindtrykket af en fagforening og a-kasse er afgørende for, om den interesserede føler sig tryg ved at vælge at blive medlem netop der. Ved at være tilgængelig 24/7 sikrer de, at de møder alle personligt online ligegyldigt hvornår på dagen, de henvender sig. De giver også dem, der ikke ønsker telefonisk kontakt, mulighed for at kontakte dem.

Det Faglige Hus oplever, at deres besøgende på hjemmesiden bliver mødt af chatkonsulenter, som agerer professionelt i alle dialoger. De skræddersyr kommunikationen til den enkelte situation, så kontaktpunktet føles som en integreret del af forretningen.

dk-case-chat-stats[99]

Tilgængelig gennem ny kanal

Før Weply var Det Faglige Hus ikke tilgængelig uden for normal arbejdstid og havde ikke en kontaktmulighed for dem, der ikke havde lyst til at ringe ind. Med Weply har de løst dette, uden at skulle ansætte medarbejdere i eget regi.

Førstehåndsindtrykket af en fagforening og a-kasse er afgørende for, om den interesserede føler sig tryg ved at vælge at blive medlem netop der. Ved at være tilgængelig 24/7 sikrer de, at de møder alle personligt online ligegyldigt hvornår på dagen, de henvender sig. De giver også dem, der ikke ønsker telefonisk kontakt, mulighed for at kontakte dem.

Det Faglige Hus oplever, at deres besøgende på hjemmesiden bliver mødt af chatkonsulenter, som agerer professionelt i alle dialoger. De skræddersyr kommunikationen til den enkelte situation, så kontaktpunktet føles som en integreret del af forretningen.

dk-case-chat-stats[99]

“Det, der gør mig gladest ved samarbejdet, er enkeltheden i at skaffe gode leads og nye medlemmer. Der er ingen driftsforstyrrelser og Weply har dygtige medarbejdere, som agerer professionelt i alle dialoger"

“Det, der gør mig gladest ved samarbejdet, er enkeltheden i at skaffe gode leads og nye medlemmer. Der er ingen driftsforstyrrelser og Weply har dygtige medarbejdere, som agerer professionelt i alle dialoger"

Resultatet

Det Faglige Hus har med Weplys løsninger fået en let og tilgængelig kommunikationsplatform for nye medlemmer, som sikrer tilgængelighed 24 timer i døgnet og brandvarme leads. De oplever, at Weplys chatkonsulenter faciliterer dialoger, som er professionelle, konstruktive og skræddersyet til dem, som danner et godt fundament for den efterfølgende dialog og salget.

Kommer i kontakt med potentielle medlemmer, som ikke ønsker at ringe til dem.

De er altid tilgængelige og har fået en ny kanal som tilgodeser både nye og nuværende medlemmer.

De oplever en betragteligt højere succesrate på leads fra Weply sammenlignet med andre kampagner.

De har forøget deres totale månedlige salg med ca. 5%.

Resultatet

Det Faglige Hus har med Weplys løsninger fået en let og tilgængelig kommunikationsplatform for nye medlemmer, som sikrer tilgængelighed 24 timer i døgnet og brandvarme leads. De oplever, at Weplys chatkonsulenter faciliterer dialoger, som er professionelle, konstruktive og skræddersyet til dem, som danner et godt fundament for den efterfølgende dialog og salget.

Kommer i kontakt med potentielle medlemmer, som ikke ønsker at ringe til dem.

De er altid tilgængelige og har fået en ny kanal som tilgodeser både nye og nuværende medlemmer.

De oplever en betragteligt højere succesrate på leads fra Weply sammenlignet med andre kampagner.

De har forøget deres totale månedlige salg med ca. 5%.

"Hvis man som virksomhed ønsker at være kontaktbar 24/7 er Weply en god løsning. De er professionelle og skræddersyr kommunikationen til dit behov"

Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus

"Hvis man som virksomhed ønsker at være kontaktbar 24/7 er Weply en god løsning. De er professionelle og skræddersyr kommunikationen til dit behov"

Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

rsz_lykkebo_framgrab_2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme budget.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.