Kundecase – Det Faglige Hus
Fagforening får leads af betydelig højere kvalitet
38%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
26%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
47%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: november 2022
Kundecase – Det Faglige Hus
Fagforening får leads af betydelig højere kvalitet
38%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
26%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
47%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: november 2022
Markant højere hitrate
Det Faglige Hus modtager brandvarme leads på personer, som selv har initieret kontakten og er klar til at blive kontaktet af virksomheden. Det skaber bedre dialoger, når de kontakter potentielle nye medlemmer og et bedre salg sammenlignet med andre leadkampagner.
For at sikre optimal udnyttelse af leads, har de integreret Weply med deres telefonsystem, så de altid kan reagere hurtigt på de leads, de får ind.
"Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger. Det er brandvarme leads, som er betragteligt højere kvalitet end andre leadkampagner"
Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus
Markant højere hitrate
Det Faglige Hus modtager brandvarme leads på personer, som selv har initieret kontakten og er klar til at blive kontaktet af virksomheden. Det skaber bedre dialoger, når de kontakter potentielle nye medlemmer og et bedre salg sammenlignet med andre leadkampagner.
For at sikre optimal udnyttelse af leads, har de integreret Weply med deres telefonsystem, så de altid kan reagere hurtigt på de leads, de får ind.
"Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger. Det er brandvarme leads, som er betragteligt højere kvalitet end andre leadkampagner"
Stefan Fyhring, salgschef hos Det Faglige Hus
Tilgængelig gennem ny kanal
Før Weply var Det Faglige Hus ikke tilgængelig uden for normal arbejdstid og havde ikke en kontaktmulighed for dem, der ikke havde lyst til at ringe ind. Med Weply har de løst dette, uden at skulle ansætte medarbejdere i eget regi.
Førstehåndsindtrykket af en fagforening og a-kasse er afgørende for, om den interesserede føler sig tryg ved at vælge at blive medlem netop der. Ved at være tilgængelig 24/7 sikrer de, at de møder alle personligt online ligegyldigt hvornår på dagen, de henvender sig. De giver også dem, der ikke ønsker telefonisk kontakt, mulighed for at kontakte dem.
Det Faglige Hus oplever, at deres besøgende på hjemmesiden bliver mødt af chatkonsulenter, som agerer professionelt i alle dialoger. De skræddersyr kommunikationen til den enkelte situation, så kontaktpunktet føles som en integreret del af forretningen.
Tilgængelig gennem ny kanal
Før Weply var Det Faglige Hus ikke tilgængelig uden for normal arbejdstid og havde ikke en kontaktmulighed for dem, der ikke havde lyst til at ringe ind. Med Weply har de løst dette, uden at skulle ansætte medarbejdere i eget regi.
Førstehåndsindtrykket af en fagforening og a-kasse er afgørende for, om den interesserede føler sig tryg ved at vælge at blive medlem netop der. Ved at være tilgængelig 24/7 sikrer de, at de møder alle personligt online ligegyldigt hvornår på dagen, de henvender sig. De giver også dem, der ikke ønsker telefonisk kontakt, mulighed for at kontakte dem.
Det Faglige Hus oplever, at deres besøgende på hjemmesiden bliver mødt af chatkonsulenter, som agerer professionelt i alle dialoger. De skræddersyr kommunikationen til den enkelte situation, så kontaktpunktet føles som en integreret del af forretningen.
“Det, der gør mig gladest ved samarbejdet, er enkeltheden i at skaffe gode leads og nye medlemmer. Der er ingen driftsforstyrrelser og Weply har dygtige medarbejdere, som agerer professionelt i alle dialoger"
“Det, der gør mig gladest ved samarbejdet, er enkeltheden i at skaffe gode leads og nye medlemmer. Der er ingen driftsforstyrrelser og Weply har dygtige medarbejdere, som agerer professionelt i alle dialoger"
Resultatet
Det Faglige Hus har med Weplys løsninger fået en let og tilgængelig kommunikationsplatform for nye medlemmer, som sikrer tilgængelighed 24 timer i døgnet og brandvarme leads. De oplever, at Weplys chatkonsulenter faciliterer dialoger, som er professionelle, konstruktive og skræddersyet til dem, som danner et godt fundament for den efterfølgende dialog og salget.
Kommer i kontakt med potentielle medlemmer, som ikke ønsker at ringe til dem.
De er altid tilgængelige og har fået en ny kanal som tilgodeser både nye og nuværende medlemmer.
De oplever en betragteligt højere succesrate på leads fra Weply sammenlignet med andre kampagner.
De har forøget deres totale månedlige salg med ca. 5%.
Resultatet
Det Faglige Hus har med Weplys løsninger fået en let og tilgængelig kommunikationsplatform for nye medlemmer, som sikrer tilgængelighed 24 timer i døgnet og brandvarme leads. De oplever, at Weplys chatkonsulenter faciliterer dialoger, som er professionelle, konstruktive og skræddersyet til dem, som danner et godt fundament for den efterfølgende dialog og salget.
Kommer i kontakt med potentielle medlemmer, som ikke ønsker at ringe til dem.
De er altid tilgængelige og har fået en ny kanal som tilgodeser både nye og nuværende medlemmer.
De oplever en betragteligt højere succesrate på leads fra Weply sammenlignet med andre kampagner.
De har forøget deres totale månedlige salg med ca. 5%.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.