Vi har hjulpet 2.400+ virksomheder til flere leads
VI kunne fortælle en masse om, hvordan Weply hjælper virksomheder med at byde potentielle kunder velkommen og konvertere hjemmesidetrafik til brandvarme, købeklare leads, men i stedet lader vi virksomhederne (og tallene) tale for sig selv.
"Vi så faktisk allerede efter et par dage, at de leads vi fik ind, havde tjent investeringen ind – og mange gange."
Thomas Maltha Krogh | Bomae
30%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
52%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op."
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger
34%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
41%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af vores telefoner.”
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler
23%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
52%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Chatten virker enormt aflastende for teamet og er med til, at vi kan udnytte vores ressourcer optimalt.”
Laust Nielsen | Lyd & Billede Specialisten
50%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
63%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Weply er en løsning til virksomheder lige som os, som ikke selv har mulighed for at bemande en chat."
Henriette Linderoth | Merrild Lavazza
19%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo
52%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
43%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“De leads, vi får igennem vores chat, er af tårnhøj kvalitet, og vi kan hurtigt finde ud af, om der er et potentielt samarbejde.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions
41%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger."
Stefan Fyhring | Det Faglige Hus
22%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
42%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Vi kan helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. At kunne interagere med et menneske, gør den helt store forskel.”
Lotte Ipsen | Øjenklinikken Hørsholm
22%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
42%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
"Vi så faktisk allerede efter et par dage, at de leads vi fik ind, havde tjent investeringen ind – og mange gange."
Thomas Maltha Krogh | Bomae
30%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
55%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
"Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op."
Thomas Vasileiou | Mine Arvinger
34%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
41%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Vi er altid tilgængelige overfor vores kunder samtidig med, at det har taget en del af presset af vores telefoner.”
Mads Aagaard | Uggerhøj Biler
23%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
52%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Weply er en løsning til virksomheder lige som os, som ikke selv har mulighed for at bemande en chat."
Henriette Linderoth | Merrild Lavazza
19%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget.”
Samuel Zachariae | Malerfirmaet Lykkebo
52%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
43%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“De leads, vi får igennem vores chat, er af tårnhøj kvalitet, og vi kan ret hurtigt finde ud af, om der er et potentielt samarbejde.”
Frederik Sandgrav | Sandgrav Solutions
41%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Hitrate og succesrate på de personer vi træffer, har overgået vores forventninger."
Stefan Fyhring | Det Faglige Hus
22%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
42%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
"Vi kan helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. At kunne interagere med et menneske, gør den helt store forskel."
Lotte Ipsen | Øjenklinikken Hørsholm
22%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
42%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
“Chatten virker enormt aflastende for teamet og er med til, at vi kan udnytte vores ressourcer optimalt.”
Laust Nielsen | Indehaver
50%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
63%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID