Kundecase – Malerfirmaet Lykkebo

Malerfirma øger antallet af kunder med samme budget

rsz_lykkebo_framgrab_2
verified (3)

52%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

43%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Kundecase – Malerfirmaet Lykkebo

Malerfirma øger antallet af kunder med samme budget

rsz_lykkebo_framgrab_2
verified (3)

58%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

43%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: januar 2024

Udfordringen

Malerfirmaet Lykkebo ledte efter en måde at få deres trafik til at konvertere, så deres markedsføringsbudget blev bedre udnyttet, men de vidste ikke hvordan. Indtil de fandt Weply.

Samuel Zachariae, malermester, fortæller om deres oplevelse

Udfordringen

Malerfirmaet Lykkebo ledte efter en måde at få deres trafik til at konvertere, så deres markedsføringsbudget blev bedre udnyttet, men de vidste ikke hvordan. Indtil de fandt Weply.

Samuel Zachariae, malermester, fortæller om deres oplevelse

Kvalitet og service har topprioritet hos Malerfirmaet Lykkebo, som blev stiftet tilbage i 2012 og har nu 25 malere og 12 gulvslibere tilknyttet til virksomheden. I 2022 vandt de brancheprisen "Årets Maler".

Kvalitet og service har topprioritet hos Malerfirmaet Lykkebo, som blev stiftet tilbage i 2012 og har nu 25 malere og 12 gulvslibere tilknyttet til virksomheden. I 2022 vandt de brancheprisen "Årets Maler".

Resultatet

Weply sikrer, at der altid er et rigtig menneske klar i chatten til at håndtere alle henvendelser, der kommer ind uanset tidspunkt på døgnet. Efter at have fået Weply på hjemmesiden oplever Malerfirmaet Lykkebo, at antallet af kunder blev forøget for det samme planbudget.

Der er et sted for alle hjemmesidebesøgende at henvende sig og hurtigt få svar, selvom det er om aftenen eller i weekender

De får mere ud af de penge, de bruger på AdWords, da mere trafik bliver konverteret til kunder

Næsten 60% af Malerfirmaet Lykkebos chats konverteres til salgskvalificerede leads

Resultatet

Weply sikrer, at der altid er et rigtig menneske klar i chatten til at håndtere alle henvendelser, der kommer ind uanset tidspunkt på døgnet. Efter at have fået Weply på hjemmesiden oplever Malerfirmaet Lykkebo, at antallet af kunder blev forøget for det samme planbudget.

Der er et sted for alle hjemmesidebesøgende at henvende sig og hurtigt få svar, selvom det er om aftenen eller i weekender

De får mere ud af de penge, de bruger på AdWords, da mere trafik bliver konverteret til kunder

Næsten 60% af Malerfirmaet Lykkebos chats konverteres til salgskvalificerede leads

"Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget"

Samuel Zachariae, malermester

"Siden vi fik Weply, har det været muligt at øge antallet af kunder for det samme planbudget"

Samuel Zachariae, malermester

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Bomae-thumbnail

Bomae

Investering allerede tjent hjem på et par dage.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0008_mine-arvinger-stills-04

Mine Arvinger

De får konverteret flere besøgende til reelle salg.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Bomae-thumbnail

Bomae

Investering allerede tjent hjem på et par dage.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0008_mine-arvinger-stills-04

Mine Arvinger

De får konverteret flere besøgende til reelle salg.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.