Kundecase – VVSPlus

Sådan har VVSPlus opnået en lead hitrate på 60-80%

some-web-vvsplus
chat (2)

73%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

43%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

49%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: april 2023

Kundecase – VVSPlus

Sådan har VVSPlus opnået en lead hitrate på 60-80%

some-web-vvsplus
chat (2)

73%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

43%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

49%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: april 2023

Udfordringen

Før de brugte Weply havde VVSPlus en chat, hvor 6 medarbejdere var logget på en app 24/7. Når der kom en chat, svarede den, der kunne på det tidspunkt.

Udfordringen med det var, at de blev forstyrret uden for deres arbejdstid, og det var tit, at de efterlod den besøgende uden svar. De fik ikke givet den service, som de gerne ville.

Max Nissov-Johannsen, tilbudschef, fortæller om deres oplevelse

Udfordringen

Før de brugte Weply havde VVSPlus en chat, hvor 6 medarbejdere var logget på en app 24/7. Når der kom en chat, svarede den, der kunne på det tidspunkt.

Udfordringen med det var, at de blev forstyrret uden for deres arbejdstid, og det var tit, at de efterlod den besøgende uden svar. De fik ikke givet den service, som de gerne ville.

Max Nissov-Johannsen, tilbudschef, fortæller om deres oplevelse

VVSPlus er en internetbaseret håndværkerforretning, der elektronisk får forespørgsler fra kunder og giver dem et tilbud inden for 24 timer. De er skabt ud fra ønsket om at gøre det nemmere og hurtigere at bestille en håndværker og få et håndværkertilbud.

VVSPlus er en internetbaseret håndværkerforretning, der elektronisk får forespørgsler fra kunder og giver dem et tilbud inden for 24 timer. De er skabt ud fra ønsket om at gøre det nemmere og hurtigere at bestille en håndværker og få et håndværkertilbud.

Løsningen

Løsningen var at komme væk fra den interne bemanding og få en ekstern chatservice. Muligheden for at svare kunder med en svartid mellem 1-4 sekunder, 24x7, 365, var det, der i første omgang vækkede interessen for Weply. Nu er de personligt til stede 24x7 uden at røre en finger.

Som internetbaseret håndværkerforretning betyder førstehåndsindtrykket online alt. Efter at VVSPlus fik Weply som samarbejdspartner, kunne de give den service, som de gerne ville give til deres besøgende på hjemmesiden.

Med Weply, er der altid et rigtigt menneske i den anden ende, ikke en maskine, og der bliver taget hånd om alle, også dem der skriver engelsk. Hos VVSPlus oplevede de også før Weply, at de ikke fik spurgt på den rigtige måde, så de fik kundens kontaktoplysninger. Det oplever de i den grad nu, med Weplys uddannede chatkonsulenter.

Løsningen

Løsningen var at komme væk fra den interne bemanding og få en ekstern chatservice. Muligheden for at svare kunder med en svartid mellem 1-4 sekunder, 24x7, 365, var det, der i første omgang vækkede interessen for Weply. Nu er de personligt til stede 24x7 uden at røre en finger.

Som internetbaseret håndværkerforretning betyder førstehåndsindtrykket online alt. Efter at VVSPlus fik Weply som samarbejdspartner, kunne de give den service, som de gerne ville give til deres besøgende på hjemmesiden.

Med Weply, er der altid et rigtigt menneske i den anden ende, ikke en maskine, og der bliver taget hånd om alle, også dem der skriver engelsk. Hos VVSPlus oplevede de også før Weply, at de ikke fik spurgt på den rigtige måde, så de fik kundens kontaktoplysninger. Det oplever de i den grad nu, med Weplys uddannede chatkonsulenter.

“Vi har mærket en kæmpe forskel siden vi fik Weply, det er der slet ingen tvivl om. Vi har fået vores fritid tilbage om aftenen og overlader trygt vores kunder til Weply"

“Vi har mærket en kæmpe forskel siden vi fik Weply, det er der slet ingen tvivl om. Vi har fået vores fritid tilbage om aftenen og overlader trygt vores kunder til Weply"

Resultatet

Hos VVSPlus oplever de, at de modtager leads, der opfylder de krav, som er blevet lavet i fællesskab med Weply. De får brandvarme leads, som er klar til at blive kontaktet og som ønsker en opgave fuldført. Ved at have specifikke medarbejdere, der prioriterer leads fra Weply og får ringet ud til dem hurtigt, har de opnået en hit rate på 60-80%.

Før havde de internt chat set up, hvor de ikke kunne give den service, de gerne ville.

Efter nem implementering, kunne de håndtere chats inden for få sekunder 24x7 365 dage om året.

De oplever, at samarbejdet har gjort en kæmpe forskel. De har fået deres fritid tilbage og får den service, som bliver lovet.

De har en hitrate på de leads fra Weply på i mellem 60-80%.

Resultatet

Hos VVSPlus oplever de, at de modtager leads, der opfylder de krav, som er blevet lavet i fællesskab med Weply. De får brandvarme leads, som er klar til at blive kontaktet og som ønsker en opgave fuldført. Ved at have specifikke medarbejdere, der prioriterer leads fra Weply og får ringet ud til dem hurtigt, har de opnået en hit rate på 60-80%.

Før havde de internt chat set up, hvor de ikke kunne give den service, de gerne ville.

Efter nem implementering, kunne de håndtere chats inden for få sekunder 24x7 365 dage om året.

De oplever, at samarbejdet har gjort en kæmpe forskel. De har fået deres fritid tilbage og får den service, som bliver lovet.

De har en hitrate på de leads fra Weply på i mellem 60-80%.

“Vi har fået en samarbejdspartner, der garanterer vores kunder, at der er et menneske i den anden ende, som ønsker at hjælpe dem”

- Max Nissov-Johannsen, tilbudschef

“Vi har fået en samarbejdspartner, der garanterer vores kunder, at der er et menneske i den anden ende, som ønsker at hjælpe dem”

- Max Nissov-Johannsen, tilbudschef

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Dashboard med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

rsz_lykkebo_framgrab_2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme budget.

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se flere Weply kundehistorier

case-thumb-_0006_Hydro-Con-030

Hydro-Con

De ønskede en platform til at udvide sine kontaktformer.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

case-thumb-_0001_Uggerhøj-framegrab

Uggerhøj Biler

De tog presset af telefonerne og udviser tilgængelighed.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.

Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads

installation icon

1. Installér chat på kun fem minutter

Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.

conversation icon

2. Vi tager os af kundehenvendelser

Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.

Leads icon

3. Vi sender varme leads videre til dig

Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.