Kundecase – Hydro-Con Elevator
På blot halvanden måned fik Hydro-Con 15 kvalificerede elevatorleads
32%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
51%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
41%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: maj 2022
Kundecase – Hydro-Con Elevator
På blot halvanden måned fik Hydro-Con 15 kvalificerede elevatorleads
32%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
51%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
41%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: maj 2023
Udfordringen
Danmarks eneste elevator- og liftproducent, Hydro-Con Elevator havde et ønske om at udvide deres kontaktformular, så de havde mulighed for at få de informationer, de selv ønskede at få fra hver henvendelse. Dette lykkedes med Weply, som gennem menneskelige dialoger kan indsamle relevante oplysninger.
Ulrik Oldenburg, ejer og direktør, fortæller om deres oplevelse
Udfordringen
Danmarks eneste elevator- og liftproducent, Hydro-Con Elevator havde et ønske om at udvide deres kontaktformular, så de havde mulighed for at få de informationer, de selv ønskede at få fra hver henvendelse. Dette lykkedes med Weply, som gennem menneskelige dialoger kan indsamle relevante oplysninger.
Ulrik Oldenburg, ejer og direktør, fortæller om deres oplevelse
Resultatet
Weply blev introduceret på Hydro-Con Elevator hjemmeside og havde blot efter halvanden måned genereret 14-15 kvalificerede henvendelser. Gennem livechat har de tilføjet en kontaktflade, som kunderne kan henvende sig på døgnet rundt, alle årets dage. Hydro-Con sikrer, at deres potentielle kunder kommer i kontakt med et rigtigt menneske, en professionel Weply chatkonsulent, som håndterer deres henvendelser inden for få sekunder. Den optimerede personlige service har resulteret i, at flere vælger at købe.
Hydro-Con Elevator fik dækket sit behov for en ekstra kontaktmulighed til deres nuværende og potentielle kunder
Der er altid et rigtig menneske, en professionel chatkonsulent fra Weply, der håndterer henvendelser inden for få sekunder
Halvdelen af de chats, som Weply håndterer, resulterer i kvalificerede leads, hvilket har øget salget
De kan indsamle relevante oplysninger om deres kunder gennem livechat, som ikke var muligt i deres kontaktformular
Resultatet
Weply blev introduceret på Hydro-Con Elevators hjemmeside og havde blot efter halvanden måned genereret 14-15 kvalificerede henvendelser. Gennem livechat har de tilføjet en kontaktflade, som kunderne kan henvende sig på døgnet rundt, alle årets dage. Hydro-Con sikrer, at deres potentielle kunder kommer i kontakt med et rigtigt menneske, en professionel Weply chatkonsulent, som håndterer deres henvendelser inden for få sekunder. Den optimerede personlige service har resulteret i, at flere vælger at købe.
Hydro-Con Elevator fik dækket sit behov for en ekstra kontaktmulighed til deres nuværende og potentielle kunder
Der er altid et rigtig menneske, en professionel chatkonsulent fra Weply, der håndterer henvendelser inden for få sekunder
Halvdelen af de chats, som Weply håndterer, resulterer i kvalificerede leads, hvilket har øget salget
De kan indsamle relevante oplysninger om deres kunder gennem livechat, som ikke var muligt i deres kontaktformular
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.