Kundecase – Øjenklinikken Hørsholm

Øjenklinik får fat i nye kunder og oplever øget efterspørgsel

Case_Øjenklinikken Hørsholm_1x2
chat (2)

42%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

17%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

41%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: november 2022

Kundecase – Øjenklinikken Hørsholm

Øjenklinik får fat i nye kunder og oplever øget efterspørgsel

Case_Øjenklinikken Hørsholm_1x2
chat (2)

42%

BESØGENDE
CHATTER MED OS

verified (3)

17%

CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS

moon

41%

LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID

Sidst opdateret: november 2022

Udvidede åbningstider

Før Øjenklinikken Hørsholm indgik samarbejde med Weply, var deres kontaktmuligheder telefon, kontaktformular og mail. De var tilgængelige overfor kunder på telefonen i normale åbningstider 8-16 i hverdagene.

Med Weply som supplement til deres eksisterende kommunikationsmuligheder kunne de udvide deres åbningstider, så de også kunne være i kontakt med kunder uden for normal kontortid.

Lotte Ipsen, ansvarlig for kommunikation og marketing, fortæller om deres oplevelse

Udvidede åbningstider

Før Øjenklinikken Hørsholm indgik samarbejde med Weply, var deres kontaktmuligheder telefon, kontaktformular og mail. De var tilgængelige overfor kunder på telefonen i normale åbningstider 8-16 i hverdagene.

Med Weply som supplement til deres eksisterende kommunikationsmuligheder kunne de udvide deres åbningstider, så de også kunne være i kontakt med kunder uden for normal kontortid.

Lotte Ipsen, ansvarlig for kommunikation og marketing, fortæller om deres oplevelse

Øjenklinikken Hørsholm er specialiseret i diagnosticering og behandling af øjensygdomme, synskorrigerende operationer og kosmetisk øjenlågskirurgi. De har to af landet mest erfarne øjenlæger, Henrik Bom Olesen og Stefan Klauber.

Øjenklinikken Hørsholm er specialiseret i diagnosticering og behandling af øjensygdomme, synskorrigerende operationer og kosmetisk øjenlågskirurgi. De har to af landet mest erfarne øjenlæger, Henrik Bom Olesen og Stefan Klauber.

Løsningen

Efter de indgik samarbejde med Weply, er de nu personligt til stede på deres hjemmeside og er klar til at modtage henvendelser også i hverdagsaftenerne og i weekenden. Det gør en stor forskel, at der er en chatkonsulent i den anden ende og ikke en bot.

Hos Øjenklinikken Hørsholm har deres personlige Weply Customer Success Manager også skabt stor værdi dem. De har oplevet, at der hurtigt blev udvist eminent forståelse for forretningen og det komplekse produkt, som de sælger. Det kunne de også mærke i den videreformidling, der blev givet til chatkonsulenterne, som sikrer, at de kan give relevante svar i chatten på Øjenklinikken Hørsholms vegne.

Case_Øjenklinikken Hørsholm_5x2

Løsningen

Efter de indgik samarbejde med Weply, er de nu personligt til stede på deres hjemmeside og er klar til at modtage henvendelser også i hverdagsaftenerne og i weekenden. Det gør en stor forskel, at der er en chatkonsulent i den anden ende og ikke en bot.

Hos Øjenklinikken Hørsholm har deres personlige Weply Customer Success Manager også skabt stor værdi dem. De har oplevet, at der hurtigt blev udvist eminent forståelse for forretningen og det komplekse produkt, som de sælger. Det kunne de også mærke i den videreformidling, der blev givet til chatkonsulenterne, som sikrer, at de kan give relevante svar i chatten på Øjenklinikken Hørsholms vegne.

Case_Øjenklinikken Hørsholm_5x2

“Det er jo rimelig komplekst, det vi sælger. Og måden vores Customer Success Manager formåede at sætte sig ind i stoffet på, og måden hun formidlede det videre til chatkonsulenterne, det har været helt eminent. Jeg er vild af beundring."

“Det er jo rimelig komplekst, det vi sælger. Og måden vores Customer Success Manager formåede at sætte sig ind i stoffet på, og måden hun formidlede det videre til chatkonsulenterne, det har været helt eminent. Jeg er vild af beundring."

CSR er en win-win-situation

For Øjenklinikken Hørsholm var Weplys social impact udslagsgivende for valget af udbyder. Dét at der bliver skabt jobs til en gruppe af mennesker, som har brug for arbejde, beskriver Lotte Ipsen som prisværdigt. Det er en win-win situation, da det ikke kun er betydningfuldt for det enkelte menneske, men forretningen får også kompetente chatkonsulenter, som skaber værdi for klinikken.

SDG Wheel

Resultatet

Efter de har fået Weply kan Øjenklinikken Hørsholm helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. De har fået en samarbejdspartner, der sikrer, at potentielle kunder kan få en personlig dialog uanset tidspunkt på døgnet. Muligheden for at udvide tilgængeligheden fra normale arbejdstider til at være online 24/7 har været meget værdifuldt.

Customer Success Manager har vist eminent forretningsforståelse og videreformidling til chatkonsulenterne

De kan nu møde potentielle kunder personligt online 24/7 365 dage om året inden for få sekunder

Øjenklinikken Hørsholm har fået en samarbejdspartner, som gør en forskel for både mennesker og for forretningen.

CSR er en win-win-situation

For Øjenklinikken Hørsholm var Weplys social impact udslagsgivende for valget af udbyder. Dét at der bliver skabt jobs til en gruppe af mennesker, som har brug for arbejde, beskriver Lotte Ipsen som prisværdigt. Det er en win-win situation, da det ikke kun er betydningfuldt for det enkelte menneske, men forretningen får også kompetente chatkonsulenter, som skaber værdi for klinikken.

SDG Wheel

Resultatet

Efter de har fået Weply kan Øjenklinikken Hørsholm helt klart mærke en øget tilgang og efterspørgsel. De har fået en samarbejdspartner, der sikrer, at potentielle kunder kan få en personlig dialog uanset tidspunkt på døgnet. Muligheden for at udvide tilgængeligheden fra normale arbejdstider til at være online 24x7 har været meget værdifuldt.

Customer Success Manager har vist eminent forretningsforståelse og videreformidling til chatkonsulenterne

De kan nu møde potentielle kunder personligt online 24x7 365 dage om året inden for få sekunder

Øjenklinikken Hørsholm har fået en samarbejdspartner, som gør en forskel for både mennesker og for forretningen.

“Det med, at vores besøgende kan interagere med et ægte menneske og få svar på deres spørgsmål og ikke bare indsende en kontaktformular, det gør den helt store forskel”

- Lotte Ipsen, kommunikation og marketing

“Det med, at vores besøgende kan interagere med et ægte menneske og få svar på deres spørgsmål og ikke bare indsende en kontaktformular, det gør den helt store forskel”

- Lotte Ipsen, kommunikation og marketing

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Kundeplatform med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Hvad Weply leverede

start_icon_website

Nem onboarding

Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.

Leads icon

Salgskvalificerede leads

Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.

conversation icon

Eksterne chatkonsulenter

Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.

availability

Personlig interaktion 24x7

Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.

business-report_icon_website

Kundeplatform med al data

Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.

Advisor icon

Personlig kontaktperson

Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.

Se flere Weply kundehistorier

22 DK CASE VVS PLUS_Screenshot_Thumbnail

VVSPlus

De har fået brandvarme leads med en hitrate på 60-80%.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

det faglige hus

Det Faglige Hus

Potentielle medlemmer får ny mulighed for kontakt.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Se flere Weply kundehistorier

22 DK CASE VVS PLUS_Screenshot_Thumbnail

VVSPlus

De har fået brandvarme leads med en hitrate på 60-80%.

Se deres historie →

Lykkebo framgrab 2

Malerfirmaet Lykkebo

Sådan fik de flere kunder med samme marketingbudget.

Se deres historie →

det faglige hus

Det Faglige Hus

Potentielle medlemmer får ny mulighed for kontakt.

Se deres historie →

case-thumb-_0002_Sandgrav20

Sandgrav Solutions

Sådan får de leads af tårnhøj kvalitet.

Se deres historie →

Kom i gang med Weply

Tilslut dig 2.000+ virksomheder, der allerede bruger Weply. Start din gratis prøveperiode i dag.

Kom i gang med Weply

Tilslut dig 2.000+ virksomheder, der allerede bruger Weply. Start din gratis prøveperiode i dag.