Kundecase – Merrild LavAzza
Kaffeleverandør håndterer alle online chats personligt og sparer tid
19%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2024
Kundecase – Merrild LavAzza
Kaffeleverandør håndterer alle online chats personligt og sparer tid
19%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
35%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2022
Udfordringen
Merrild LavAzza søgte efter nye måder at generere leads på. De valgte at implementere Weplys chatfunktion med fokus på leadgenerering, som er en oplagt kanal til at dække det behov.
Henriette Linderoth, Trade Marketing Manager, fortæller om deres oplevelse
Udfordringen
Merrild LavAzza søgte efter nye måder at generere leads på. De valgte at implementere Weplys chatfunktion med fokus på leadgenerering, som er en oplagt kanal til at dække det behov.
Henriette Linderoth, Trade Marketing Manager, fortæller om deres oplevelse
Resultatet
Med Weply på deres hjemmeside fik Merrild LavAzza endnu en kanal at modtage kundehenvendelser og leads fra. Eftersom de har en lille marketingafdeling, har det gjort en stor forskel at kunne få hjælp til at tage imod nogle af kundehenvendelserne, og samtidig give en god service igennem chatten.
Merrild LavAzza har fået en ekstern chatservice, som sørger for, at de er tilgængelige online 24/7 over for deres kunder
De oplever at få mere tid til arbejdsopgaver, fordi flere henvendelser bliver håndteret i chatten
Weplys chatkonsulenter håndterer chats 24/7, hvilket ellers ikke var muligt for et lille team som deres
Resultatet
Med Weply på deres hjemmeside fik Merrild LavAzza endnu en kanal at modtage kundehenvendelser og leads fra. Eftersom de har en lille marketingafdeling, har det gjort en stor forskel at kunne få hjælp til at tage imod nogle af kundehenvendelserne, og samtidig give en god service igennem chatten.
Merrild LavAzza har fået en ekstern chatservice, som sørger for, at de er tilgængelige online 24/7 over for deres kunder
De oplever at få mere tid til arbejdsopgaver, fordi flere henvendelser bliver håndteret i chatten
Weplys chatkonsulenter håndterer chats 24/7, hvilket ellers ikke var muligt for et lille team som deres
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.