Weply vs. Imbox

Weply og Imbox er begge livechat-udbydere, der gør det muligt for virksomheder at interagere personligt i realtid med besøgende på deres hjemmeside. Dog er der stor forskel på de to virksomheders samlede service. Hvor Imbox i høj grad fokuserer på virksomheders mulighed for selv at skabe personlige relationer online, er Weply en ekstern samarbejdspartner, der sørger for, at din chat bemandes personligt 24/7, og at du samtidig modtager kvalificerede leads direkte i din indbakke.

group-chat

Personligt bemandet chat

Ligesom Weply gør Imbox det muligt at interagere personligt med dine hjemmesidebesøgende via en livechat på din hjemmeside. Den store forskel er dog, at Imbox chatløsning består af, at du får din chat online, og får adgang til deres chat-platform, så du eller dine medarbejdere selv kan besvare chats. Som kunde hos Weply bemander professionelle chatkonsulenter din chat, så du ikke skal løfte en finger selv. Vores chatkonsulenter er ansat internt hos os, og bliver løbende trænet og videreuddannet. Derudover bliver de, i takt med, at de lærer din forretning og kunder at kende bedre og hurtigere til at besvare dine chats.

Online 24/7

Modsat Imbox er du hos Weply garanteret 24/7 tilgængelighed - 365 dage om året. Der vil altid sidde en chatagent klar på din hjemmeside til at håndtere dine potentielle kunders spørgsmål. Med Intercoms chat er det dine interne ressourcer, der afgør din tilgængelighed. Typisk har virksomheder kun mulighed for at være online inden for normale åbningstider, hvilket gør, at man går glip af en stor del af ens fulde salgspotentiale. Vores data viser nemlig, at +50% af alle chats kommer uden for tidsrummet 9-16, og at 23% af alle chats kommer i weekenden. Hos Weply er 24/7 tilgængelighed derfor en del af pakken.

save-time
chat bubbles

Chatagenter, der har dyb forståelse for sprogets nuancer

Vi mennesker er ikke ens, hvilket også gælder vores måde at kommunikere på. En sætning kan forstås på mange måder, og det er ikke altid, at det er muligt at forstå spørgsmålet uden også at forstå konteksten. Derfor mener vi, at virksomheders chats kan bemandes personligt. Men ikke alle kan håndtere chats, der bidrager til en god kundeoplevelse. Weplys chatkonsulenter har en dyb forståelse for sprogets nuancer. Selvom det kan være angstprovokerende at lade eksterne chatkonsulenter håndtere dine online kundedialoger, kan vi forsikre dig om, at de er de absolut bedste til det. De er nemlig specialister i online dialoger og samtalepsykologi, og er bl.a. uddannet i spørgeteknik, spejling, dialogstyring og metakommunikation.

Leadgenerering tager din chat til næste niveau

Ikke alene er Weplys chatagenter specialister i den gode dialog online. De er også specialister i leadgenerering. De vurderer, hvornår der er udvist købsinteresse, og indhenter derefter oplysninger på dem, der er klar til at købe. Det skaber værdi for dig, da du får leveret kvalificerede købeklare leads direkte i deres indbakke. Du slipper for at bruge tid og ressourcer på at håndtere kundehenvendelser, der viser sig ikke at være relevante for dig. Desuden er du hos Weply selv med til at bestemme, hvem du gerne vil modtage leads på. Du vil f.eks. kunne have leadkrav om, at kunden skal give både navn, telefonnummer, e-mail og bo inden for et specifikt geografisk område.

funnel-ROI
easy-implementation

Implementering på 5 minutter

Ligesom Weply har Imbox en simpel og hurtig ”click-copy-paste-chat”, der ikke tager mere end fem minutter at få online. Forskellen er dog, at så snart chatten er aktiv, kan Weplys chatagenter besvare chats på kundens hjemmeside. Vælger du at bruge Imbox som din livechat-udbyder skal du, enten før eller efter implementeringen, oplære medarbejdere i, hvordan de skal besvare de indgående chats og bruge systemet.

Chatten der gør Google glad

Chats påvirker hjemmesiders SEO-rating. De fleste chatservices går ind og påvirker din hjemmesides rating negativt, da den forringer hjemmesidehastigheden. Modsat andre udbydere, forbedrer Weplys hurtige og lette widget hjemmesiders SEO-rating. Chatten højner hjemmesiders page authority gennem øget engagement, hvilket påvirker hjemmesidens SEO-rating positivt. Dette skaber værdi for dig, da det i sidste ender gør, at du får mere trafik ind på din hjemmeside. Du kan derfor bekymringsfrit implementere Weplys widget, da den ikke forringer nogle SEO-parametre.

medal-search

Ready to provide your website visitors with a unique and personalized live chat experience?