Kundecase – Uggerhøj Biler
Bilhus er personligt tilgængelig online 24 timer i døgnet
23%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
52%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2024
Kundecase – Uggerhøj Biler
Bilhus er personligt tilgængelig online 24 timer i døgnet
23%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
52%
LEADS UDEN FOR
ÅBNINGSTID
Sidst opdateret: januar 2024
Løsningen
Uggerhøj lægger stor vægt på at skabe et stærkt engagement lokalt, hvilket også betyder at de vil være tilgængelige online. Uggerhøj valgte at supplere deres egen chat med Weplys chatløsning, for at levere den bedst mulige service overfor deres hjemmesidebesøgende.
Mads Aagaard fortæller om deres oplevelse
Løsningen
Uggerhøj lægger stor vægt på at skabe et stærkt engagement lokalt, hvilket også betyder at de vil være tilgængelige online. Uggerhøj valgte at supplere deres egen chat med Weplys chatløsning, for at levere den bedst mulige service overfor deres hjemmesidebesøgende.
Mads Aagaard fortæller om deres oplevelse
Resultatet
Med Weply er Uggerhøj tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året med rigtige mennesker bag tastaturet. Uggerhøj erfarer, at det skaber værdi for kunden at få et hurtigt og seriøst svar, hvilket er vigtigt for Uggerhøj, da kundekontakt er en af grundstenene i deres arbejde.
Weply sørger for at Uggerhøj er tilgængelig over for deres besøgende og giver en personlig service fra start af
Døgnbemandingen sikrer, at de griber de næsten 60% af leads, der genereres uden for kontortid
De mærker, at de får taget presset af deres telefoner, ved at håndtere flere henvendelser i chatten.
Resultatet
Med Weply er Uggerhøj tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året med rigtige mennesker bag tastaturet. Uggerhøj erfarer, at det skaber værdi for kunden at få et hurtigt og seriøst svar, hvilket er vigtigt for Uggerhøj, da kundekontakt er en af grundstenene i deres arbejde.
Weply sørger for at Uggerhøj er tilgængelig over for deres besøgende og giver en personlig service fra start af
Døgnbemandingen sikrer, at de griber de næsten 60% af leads, der genereres uden for kontortid
De mærker, at de får taget presset af deres telefoner, ved at håndtere flere henvendelser i chatten.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Hvad Weply leverede
Nem onboarding
Copy paste et script på din hjemmeside og kom i gang på få minutter.
Salgskvalificerede leads
Optimer salgsprocessen ved at modtage leads direkte i indbakken.
Eksterne chatkonsulenter
Få uddannede chatkonsulenter til at håndtere henvendelser på dine vegne.
Personlig interaktion 24x7
Der er et menneske i den anden ende dag og nat 365 dage om året.
Dashboard med al data
Få nemt et overblik over din udvikling, chatdialoger, leads, regninger m.m.
Personlig kontaktperson
Din Customer Success Manager hjælper forretningen nå nye højder.
Se flere Weply kundehistorier
Se flere Weply kundehistorier
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få kvalificerede leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du får tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
3. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.