Nordens chateksperter med fokus på leadgenerering

Weply udvikler Skandinaviens største livechat-platform. Siden 2013 har vi hjulpet virksomheder til at få engageret deres kunder og samtidig skabe flere leads, som de ellers ville være gået glip af.

Tilbage i 2013 var målet at forbinde virksomheder med folk, der vil chatte for dem. Stor udskiftning i chatpersonalet fik os til at indse, at der var behov for dedikerede medarbejdere til at varetage chattene for at give virksomhederne og deres potentielle kunder den bedst mulige service.

Siden 2018 har vi ansat mennesker med handicap, som betyder, at de ikke kan varetage traditionelle 9-17 jobs. De fleksible arbejdstider og muligheden for at arbejde hjemmefra er oplagte arbejdsrammer for chatkonsulenter, og dette match vil vi holde ved, for at gøre en forskel for vores samfund.

Hos Weply ønsker vi at vise andre, at det er muligt at tage ansvar som firma og gøre en foreskel der hvor de kan. Derfor er vores social impact kernen i vores virksomhed, og vi stræber os efter at blive verdens ledende arbejdsplads for mennsker med handicap. Læs mere her.

swag er kommet
Vi har håndteret
+
online-interaktioner
Op til
%
af besøgende forvandles til leads
Hver dag åbner
personer en Weply-chat
Chatkonsulenter bedømmes
%
bedre til at chatte end virksomheden selv

Weply A/S
Nørre Voldgade 21
1358 København K
Danmark

Skriv til os

info@weply.dk

Ring til os

Salg (+45) 40 32 68 56
Customer Success +45 50 41 91 71
Direktør +(45) 28 95 97 77

Chat med os

Vi er altid online! Start en samtale

Vores team

Se her for medarbejdere og  kontaktinformation.

Vil du være del af Weply?

Læs mere om os og vores arbejdskultur og se ledige stillinger.