Artikel | 3 minutters læsning

Meet a Customer Success Manager

Artikel | 3 minutters læsning

Meet a Customer Success Manager

Publiceret: 14. marts 2022

I vores kundeserviceafdeling sidder vores dedikerede, hjælpsomme og knivskarpe Customer Success Managers, der sørger for, at vores +2000 kunder er glade og får succes med Weply.

I denne omgang af Meet A Weplyer skal du møde Lara, som har været vores svenske Customer Success Manager siden november 2020. Hun giver et indblik i, hvordan det er at være Customer Success Manager og arbejde i det svenske team hos Weply.

Mød Lara

Lara er den kollega, der altid griner (dejlig højt) af dine jokes og er hjælpsom uanset hvad. Især førstnævnte er ret heldigt set i lyset af mængden af dårlige jokes, der ifølge Lara bliver fyret af i det svenske team.

Sætter du en god afterski playliste på, kan du også være sikker på hendes fulde opbakning til dit valg af musik. Hun mangler dog champagne til fredagsbaren, som længe har været et request fra Lara. Det må vi få gjort noget ved ASAP!

Udover det, kan vi nok roligt konkludere, at Lara vinder titlen som kontorets ulykkesfugl. Hun har faktisk så meget erfaring med hospitaler, at hun har en anbefalinger til, hvor det er allerbedst at komme hen.

Rollen som Customer Success Manager

Rollen som CSM’er spænder bredt, hvor Lara kalder sig selv for lidt af en blæksprutte. Dét at have mange hatte på i løbet af en dag, er heldigvis det, som Lara synes, er det bedste ved arbejdet.

At alle dage er forskellige. Hendes rolle indebærer bl.a. at hjælpe kunder med det administrative, det økonomiske og generelt være der for kunder når de har brug for hjælp.

Derudover har hun ansvaret for de svenske chatkonsulenter, som hun både ansætter, oplærer og giver løbende feedback. Ellers er hendes rolle at supportere de svenske sælgere, så de svenske kunder får den bedst mulige oplevelse med Weply.

Sjovt, hyggeligt og voksende

Ovenstående er de tre ord, Lara ville vælge til at beskrive Weply som arbejdsplads. Der er en uformel tone, god humor og så er det hyggeligt, når man fredag morgen kan spise morgenmad sammen eller få en øl sammen inden weekenden efter arbejde.

At beskrive arbejdspladsen som voksende er både set i forhold til, at virksomheden vokser, men også, at medarbejderne får lov til at vokse.

Når hun kigger tilbage på, da hun startede, kan hun se hvor meget hendes rolle har udviklet sig, hvilket hun synes, har været fedt at få lov til.

Min rolle har udviklet sig med tiden, hvilket jeg synes, er noget af det fede ved Weply. At man får lov til at vokse i sin rolle og selv finde ud af, hvad man er god til og hvad der passer en godt. De stoler på, at man godt kan løse det”

Vi slutter med en fun fact!

Du kan næsten være sikker på, at Lara har en god historie at fortælle, hvis du sidder ved siden af hende til frokost eller fredagsbaren. F.eks. er hun uden at vide det blevet oplært af selveste Kronprins Frederik i, hvordan man laver drinks og skænker øl.

Noget de færreste ville have overset, men fordi hun ikke er opvokset i Danmark, var hun altså uvidende om, at hun blev oplært i espresso martinier af en royal!

Er du den næste på holdet?

Vi håber, at ovenstående har givet dig en fornemmelse af, hvordan det er at arbejde hos Weply og i særdeleshed, hvordan det er at arbejde som Customer Success Manager. Har det vækket din interesse, kan du klikke ind for at se vores nuværende ledige stillinger her. 

Publiceret: 14. marts 2022

I vores kundeserviceafdeling sidder vores dedikerede, hjælpsomme og knivskarpe Customer Success Managers, der sørger for, at vores +2000 kunder er glade og får succes med Weply.

I denne omgang af Meet A Weplyer skal du møde Lara, som har været vores svenske Customer Success Manager siden november 2020. Hun giver et indblik i, hvordan det er at være Customer Success Manager og arbejde i det svenske team hos Weply.

Mød Lara

Lara er den kollega, der altid griner (dejlig højt) af dine jokes og er hjælpsom uanset hvad. Især førstnævnte er ret heldigt set i lyset af mængden af dårlige jokes, der ifølge Lara bliver fyret af i det svenske team.

Sætter du en god afterski playliste på, kan du også være sikker på hendes fulde opbakning til dit valg af musik. Hun mangler dog champagne til fredagsbaren, som længe har været et request fra Lara. Det må vi få gjort noget ved ASAP!

Udover det, kan vi nok roligt konkludere, at Lara vinder titlen som kontorets ulykkesfugl. Hun har faktisk så meget erfaring med hospitaler, at hun har en anbefalinger til, hvor det er allerbedst at komme hen.

Rollen som Customer Success Manager

Rollen som CSM’er spænder bredt, hvor Lara kalder sig selv for lidt af en blæksprutte. Dét at have mange hatte på i løbet af en dag, er heldigvis det, som Lara synes, er det bedste ved arbejdet.

At alle dage er forskellige. Hendes rolle indebærer bl.a. at hjælpe kunder med det administrative, det økonomiske og generelt være der for kunder når de har brug for hjælp.

Derudover har hun ansvaret for de svenske chatkonsulenter, som hun både ansætter, oplærer og giver løbende feedback. Ellers er hendes rolle at supportere de svenske sælgere, så de svenske kunder får den bedst mulige oplevelse med Weply.

Sjovt, hyggeligt og voksende

Ovenstående er de tre ord, Lara ville vælge til at beskrive Weply som arbejdsplads. Der er en uformel tone, god humor og så er det hyggeligt, når man fredag morgen kan spise morgenmad sammen eller få en øl sammen inden weekenden efter arbejde.

At beskrive arbejdspladsen som voksende er både set i forhold til, at virksomheden vokser, men også, at medarbejderne får lov til at vokse.

Når hun kigger tilbage på, da hun startede, kan hun se hvor meget hendes rolle har udviklet sig, hvilket hun synes, har været fedt at få lov til.

Min rolle har udviklet sig med tiden, hvilket jeg synes, er noget af det fede ved Weply. At man får lov til at vokse i sin rolle og selv finde ud af, hvad man er god til og hvad der passer en godt. De stoler på, at man godt kan løse det”

Vi slutter med en fun fact!

Du kan næsten være sikker på, at Lara har en god historie at fortælle, hvis du sidder ved siden af hende til frokost eller fredagsbaren. F.eks. er hun uden at vide det blevet oplært af selveste Kronprins Frederik i, hvordan man laver drinks og skænker øl.

Noget de færreste ville have overset, men fordi hun ikke er opvokset i Danmark, var hun altså uvidende om, at hun blev oplært i espresso martinier af en royal!

Er du den næste på holdet?

Vi håber, at ovenstående har givet dig en fornemmelse af, hvordan det er at arbejde hos Weply og i særdeleshed, hvordan det er at arbejde som Customer Success Manager. Har det vækket din interesse, kan du klikke ind for at se vores nuværende ledige stillinger her.