Sådan bliver du til en Weply chatkonsulent

Andre chatfirmaer kalder dem for chatagenter eller chateksperter. Hos Weply bliver du en chatkonsulent, som viser vejen gennem en hjemmeside og styrer en samtale til sit bedste potentiale.

Handshake chat bubble
step1

Kandidater udvælges ud fra bestemte kriterier. Vi modtager mange ansøgninger og samarbejder med organisationer for at hjælpe os med at rekruttere et bredt udvalg af kandidater fra forskellige baggrunde. Derfra vælger vi de bedst egnede kandidater til stillingen.

Den indledende proces involverer en screening af den potentielle kandidat, der inkluderer opfyldelse af visse uddannelsesmæssige og / eller faglige kriterier.

step2

Indledende tests

Chatkonsulenter skal kunne reagere hurtigt og præcist på chats, mens de samtidig er informative. Kandidaten testes med realistiske chatsituationer for at sikre, at de er kompetente og hurtige på et tastatur. Bortset fra dette udføres også stave- og grammatiktest, før de får lov til at fortsætte til næste trin.

step3

Chat academy

Den rigtige træning starter med Weply chat-akademi. Den potentielle kandidat gennemgår videreuddannelse, der inkluderer lektioner i retorik og chatpsykologi for at sikre samtaler af høj kvalitet.

Uddannelsesprogrammet afsluttes efter bestået chatkonsulenteksamen. Her bliver kandidaten en ny ansat.

step4

Onboarding

Efter afslutningen af Weply chat-akademiet er den nye ansættelse indbygget og orienteret om bestemte kunder og deres behov. Vores konsulenter orienteres om virksomhedens behov, som er udviklet i samarbejde med klienten. Da hver virksomhed har forskellige behov, er det vigtigt for os at matche disse behov fuldstændigt.

 

Vil du være del af Weply-teamet?

Hos Weply er vi altid på udkig efter enestående talenter, der kan hjælpe os med at levere vores løsninger og skabe værdi for millioner af mennesker.