Vi gør potentielle kunder klar til din rådgivning
Vores erfarne chatkonsulenter er specialister i at generere varme leads til rådgivere
Mine Arvinger
Med Weply er Mine Arvinger tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året, med rigtige mennesker bag tastaturet.
21%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
49%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
44%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
Mine Arvinger
Med Weply er Mine Arvinger tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året, med rigtige mennesker bag tastaturet.
21%
BESØGENDE
CHATTER MED OS
49%
CHATS BLIVER TIL
VARME LEADS
44%
LEADS UDENFOR
ÅBNINGSTID
Få flere kunder fra din trafik ved at være tilgængelig
Vær tilgængelig online 24/7/365
Med en livechat, der er personligt bemandet døgnet rundt, går du aldrig glip af mulige salg – også selvom kontoret er lukket og du får længst er gået på weekend. Tilbyd personlig service i realtid og skab det bedste førstehåndsindtryk, der gør, at den besøgende vælger dig.
Hjemmesidetrafik forvandles til kunder
Vores chatkonsulenter screener din trafik for besøgende, og indsamler oplysninger på dem, der er købsinteresseret. Du opstiller dine egne krav til, hvilke oplysninger du vil have om dine potentielle kunder - fx navn, telefonnummer, e-mail og rådgivningsbehov. Vores chatkonsulenter sender de brandvarme leads direkte til din indbakke og/eller CRM-system.
Kvalificerede og toptrænede chatkonsulenter
Vi har stor erfaring med at håndtere chats i rådgivningsbranchen og kender behovet hos slutkunden. Weplys chatkonsulenter er adskillige aspekter inden for chatpsykologi og bliver løbende uddannet i at levere den bedste service overfor dine mulige kunder.
Få flere kunder fra din trafik ved at være tilgængelig
Vær tilgængelig online 24/7/365
Med en livechat, der er personligt bemandet døgnet rundt, går du aldrig glip af mulige salg – også selvom kontoret er lukket og du får længst er gået på weekend. Tilbyd personlig service i realtid og skab det bedste førstehåndsindtryk, der gør, at den besøgende vælger dig.
Hjemmesidetrafik forvandles til kunder
Vores chatkonsulenter screener din trafik for besøgende, og indsamler oplysninger på dem, der er købsinteresseret. Du opstiller dine egne krav til, hvilke oplysninger du vil have om dine potentielle kunder - fx navn, telefonnummer, e-mail og rådgivningsbehov. Vores chatkonsulenter sender de brandvarme leads direkte til din indbakke og/eller CRM-system.
Kvalificerede og toptrænede chatkonsulenter
Vi har stor erfaring med at håndtere chats i rådgivningsbranchen og kender behovet hos slutkunden. Weplys chatkonsulenter er adskillige aspekter inden for chatpsykologi og bliver løbende uddannet i at levere den bedste service overfor dine mulige kunder.
Hvad er et lead?
Et lead er et kundeemne, en potentiel kunde, et muligt salg. Kært barn har mange navne. Kort fortalt er et lead en person, som har udvist interesse for din virksomheds service og gerne vil i kontakt med dig.
Hos Weply sender vi kun salgskvalificerede leads videre til dig. Det betyder, at du kun modtager leads på de personer, der er klar til at købe hos dig, og som matcher definitionen af din ideelle kundeprofil. Du vælger selv de oplysninger, du vil have om dine leads, men vi hjælper dig naturligvis til de bedste leads for dig.
Hvad er et lead?
Et lead er et kundeemne, en potentiel kunde, et muligt salg. Kært barn har mange navne. Kort fortalt er et lead en person, som har udvist interesse for din virksomheds service og gerne vil i kontakt med dig.
Hos Weply sender vi kun salgskvalificerede leads videre til dig. Det betyder, at du kun modtager leads på de personer, der er klar til at købe hos dig, og som matcher definitionen af din ideelle kundeprofil. Du vælger selv de oplysninger, du vil have om dine leads, men vi hjælper dig naturligvis til de bedste leads for dig.
Mennesker vil betjenes af mennesker
93% foretrækker at kommunikere med et rigtigt menneske i en købssituation. Dette er især vigtigt i købssituationer, hvor man har behov for at føle sig forstået og have tillid til virksomheden - f.eks. i rådgivningsbranchen, hvor det kan handle om at oprette testamente, starte en pensionsordning eller få sparring omkring sine forsikringer.
Selv om en hjemmeside eller en chatbot kan give statisk information, er det kun mennesker der kan leve sig ind i den enkeltes situation og møde dem, der hvor de er.
Chatkonsulenterne svarer inden for 4 sekunder
Vores chatkonsulenter håndterer chats inden for 4 sekunder, så vi sikrer, at den besøgende føler sig hørt og hjulpet med det samme. En hurtig respons får den besøgende til at blive på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk blev hver 3. chat sidste år til et lead.
Den gennemsnitlige chatsamtale varer godt 8 minutter, og består af flere interaktioner mellem kunden og chatkonsulenten. Det er tid, du kunne bruge på vigtige opgaver i din virksomhed.
Med Weply livechat er du tilgængelig 24/7 og får taget noget af trykket fra jeres øvrige kommunikationskanaler, samtidig med, at flere hjemmesidebesøgende forvandles til potentielle kunder.
Mennesker vil betjenes af mennesker
93% foretrækker at kommunikere med et rigtigt menneske i en købssituation. Dette er især vigtigt i købssituationer, hvor man har behov for at føle sig forstået og have tillid til virksomheden - f.eks. i rådgivningsbranchen, hvor det kan handle om at oprette testamente, starte en pensionsordning eller få sparring omkring sine forsikringer.
Selv om en hjemmeside eller en chatbot kan give statisk information, er det kun mennesker der kan leve sig ind i den enkeltes situation og møde dem, der hvor de er.
Chatkonsulenterne svarer inden for 4 sekunder
Vores chatkonsulenter håndterer chats inden for 4 sekunder, så vi sikrer, at den besøgende føler sig hørt og hjulpet med det samme. En hurtig respons får den besøgende til at blive på siden og resulterer i flere varme leads. Faktisk blev hver 3. chat sidste år til et lead.
Den gennemsnitlige chatsamtale varer godt 8 minutter, og består af flere interaktioner mellem kunden og chatkonsulenten. Det er tid, du kunne bruge på vigtige opgaver i din virksomhed.
Med Weply livechat er du tilgængelig 24/7 og får taget noget af trykket fra jeres øvrige kommunikationskanaler, samtidig med, at flere hjemmesidebesøgende forvandles til potentielle kunder.
Så nemt er det at komme i gang med at få flere leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du vil få tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Du bestemmer dine leadkrav
Hvilke informationer har du brug for fra potentielle kunder? Du kan fx både få navn, telefonnummer og info om rådgivningsbehov.
3. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
4. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Så nemt er det at komme i gang med at få flere leads
1. Installér chat på kun fem minutter
Du vil få tilsendt et script, som skal indsættes på din hjemmeside. Har du brug for teknisk vejledning, står vi naturligvis til rådighed.
2. Du bestemmer dine leadkrav
Hvilke informationer har du brug for fra potentielle kunder? Du kan fx både få navn, telefonnummer og info om rådgivningsbehov.
3. Vi tager os af kundehenvendelser
Vi håndterer alle henvendelser på chatten 24/7 alle årets dage, og hjælper dine kunder med at finde de informationer, de mangler.
4. Vi sender varme leads videre til dig
Vi indhenter information om kundens behov og sender købeklare leads direkte til din indbakke og CRM-system.
Konverter din trafik til leads – Prøv gratis i 7 dage
Skriv dig op til en gratis prøveperiode
Vi opretter din chat, så snart vi kommer i kontakt med dig.
Derfra tager det kun 5 minutter at komme i gang.
Gratis test af vores 24/7 livechat i 7 dage
Vi sender varme leads i hele prøveperioden
Prøveperioden er 100% uforpligtende
Vejledning af Customer Success Manager
Hver 3. chat blev til et lead sidste år
Konverter din trafik til leads – Prøv gratis i 7 dage
Skriv dig op til en gratis prøveperiode
Vi opretter din chat, så snart vi kommer i kontakt med dig.
Derfra tager det kun 5 minutter at komme i gang.
Gratis test af vores 24/7 livechat i 7 dage
Vi sender varme leads i hele prøveperioden
Prøveperioden er 100% uforpligtende
Vejledning af Customer Success Manager
Hver 3. chat blev til et lead sidste år
“Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op.”
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger
“Vi kan mærke, at kunden allerede er blevet sat ind i nogle ting, inden vi ringer dem op.”
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger