KONVERTÉR
MED CHAT

En livechat er det næste værktøj, du skal tilføje til din virksomheds værktøjskasse. Læs bogen Konvertér med chat, og vi lover, at du bliver ikke i tvivl om dette bagefter. Chatfunktioner er en særdeles underbelyst kanal til virksomheder, hvilket var vores motivation til at skrive denne bog. 7 års erfaring med 1.000+ kunder, der har genereret over 10 mio. chatinteraktioner, danner grundlaget for den viden, vi har fyldt denne chat-håndbog med.

  • Få et dybdegående indblik i danskernes digitale vaner og adfærd
  • Bliv opdateret på de nyeste best practices i chatverdenen
  • Forstå hvordan chat kan øge konverteringsraten og optimere salgstragten

DA_Konverteramed Chat bog
HVORFOR LIVECHAT?
Opdag potentialet
bebasno__0003_01
Sortér den ukvalificerede trafik fra

En livechat kan minimere den tid, du bruger på at opsøge irrelevante kunder. Chatkonsulenten i chatten kan indsamle kontaktoplysninger på dem, der viser købsinteresse i chatten, og sende oplysningerne videre til dig. Det optimerer din tid, og du vil i højere grad komme i kontakt med kvalificerede leads.

bebasno__0002_02
Opsnap potentielle kunder

Med en døgnåben livechat undgår du at gå glip af potentielle kunder. Dine hjemmesidebesøgende har mulighed for, uafhængigt af tidspunkt på døgnet, at henvende sig i chatten og få afklaret sit spørgsmål. At være tilgængelig døgnet rundt er vigtigere, end man lige går og tror. I bogen afslører vi de tidspunker og dage på ugen, hvor der er mest chataktivitet.

bebasno__0001_03
Personlig leadgenerering

Det unikke ved en livechat er, at de er bemandet af rigtige mennesker. Vores nyeste Megafonundersøgelse viser, at 97% af danskerne foretrækker at chatte med et rigtigt menneske frem for en chatbot. I købssituationer har mennesker et ønske om at blive forstået og lyttet til, hvilket kun et rigtigt menneske kan opfylde. Mennesker besidder nemlig empati, hvilket resulterer i bedre, og mere forstående, kundeservice.

bebasno__0000_04
Optimer marketingaktiviteter og øg salget

Mange virksomheder fokuserer fejlagtigt for meget på at skaffe trafik ind på deres hjemmeside og for lidt på at konvertere den trafik til købende kunder. At implementere en livechat gør salgstragten bredere i bunden, hvilket vil resultere i en mere effektiv sales funnel, og dermed flere købende kunder.

DANSKERNE VIL GERNE CHATTE

— Megafon 2021

Megafon-tagline-logo
Modtag bogen gratis direkte i din indbakke

Inden for få minutter kan du være i gang med at læse den første danske chatbog, der indeholder alt det du skal vide om chats, danskernes digitale vaner og hvordan du kan bruge livechat i din forretning.

da_konverter-med-chat-kapitel-2
ET INDBLIK I FØRSTE KAPITEL
Livechat i en marketing verden
Danskernes digitale vaner

Vi dykker ned i en ny Megafonundersøgelse, der afslører danskernes digitale kommunikationsvaner på tværs af aldersgrupper. Undersøgelsen viser blandt andet, at 41% i aldersgruppen 18-59 fortrækker at kommunikere med en virksomhed gennem chat.

Tilgængelighed, tilgængelig, tilgængelighed!

Internettets struktur gør, at potentielle kunder altid kun er ét klik væk fra konkurrenten, hvilket stiller krav til virksomheders evne til at besvare kundehenvendelser øjeblikkeligt. Hvor mange tror du undersøger en konkurrent, hvis de ikke kan komme i kontakt med en virksomhed via deres foretrukne kommunikationskanal?

Konvertering

Vi belyser det populære begreb konverteringsraten, definitionen af hårde vs bløde konverteringer, og hvilke værktøjer man kan bruge i en optimeringsproces. Vi dykker ned i problematikken omkring, at virksomheder har en tendens til at fokusere på deres topfunnel, og hvordan det påvirker konverteringsraten.

Livechat og SEO

Hvordan er det nu lige med SEO og integrering af en livechat-plugin på en hjemmeside? Vi kigger nærmere på, hvordan livechat løfter en sides rangering i søgemaskinerne på trods af, at selve integreringen af et livechat-plugin vil nedsætte hjemmesidens hastighed.

HVEM ER BAG BOGEN?
Mød forfatterne

Søren Gøtterup-Tang (CEO) og David Granhøj Christoffersen (COO) har skrevet bogen Konvertér med chat, fordi de om nogen ved, hvordan man vækster en virksomhed, og kommunikerer bedst med kunder - og så ved de naturligvis også en hel del om, hvordan man opnår dette gennem livechat.

weply-team-DAVID

DAVID GRANHØJ CHRISTOFFERSEN

David er uddannet Cand.soc. i politisk kommunikation og ledelse, og besidder stærke kommunikative evner, og en analytisk sans der siger sparto. Hans engagement for at forbedre studiemiljøet på CBS førte til stillingen som Academic Officer, og efterfølgende muligheden for at blive medstifter af Weply.

weply-team-SGT

SØREN GØTTERUP-TANG

Søren er udannet Cand.merc. i økonomisk markedsføring, og har de sidste 10 år været med til at opbygge virksomheder fra bunden af. Han har succesfuldt været med til at udvikle Aspiri, MatematikFessor og MentorDanmark.

Virksomheder Weply har hjulpet med at konvertere trafik til kunder
client-hyundai
client-unilever
client-møbler
client-ase
Lær alt om vores livechat

Vi er den bedste udbyder af livechat i branchen, så hvorfor ikke prøve vores produkt gratis? Vi vil vise dig det relle værdi livechat kan give din forretning.