Support Bedste praksis  Sådan får du leads i din primære indbakke (Outlook)

Sådan får du leads i din primære indbakke (Outlook)

Opdateret: 21. oktober, 2022

Outlook (mobil)

Mulighed 1. Flyt til Focused Inbox

  1. Åben din lead mail fra Weply og tryk på de tre prikker i toppen i højre side af skærmen (ikke de tre prikker inde i selve mailen)
  2. Klik på Move to og vælg Inbox

Mulighed 2. Marker som Not Spam

  1.  Åben din spam mappe og klik på en Weply lead mail
  2. Tryk på de tre prikker i toppen i højre side af skærmen (ikke de tre prikker inde i selve mailen)
  3. Klik på Not Junk.

Mulighed 3. Tilføj til Contact List

  1. Åben din lead mail fra Weply
  2. Klik på afsenderes kontaktsinformation (Weplys) og klik på tilføj kontakt.

Outlook (desktop)

Mulighed 1. Sikker sender for Outlook Webmail

  1. Åben mailen som du gerne vil gøre til en sikker sender
  2. Når du får en advarselsbesked, der starter med “Parts of this message have been blocked for your safety.” Jeg vil gerne modtage mails fra noreply@weply.com.

Mulighed 2. Sikker afsender for Outlook version after 2000

  1. Klik på det blå Click here for at downloade billedet og informationsboks
  2. Klik på Add Sender til Safe Senders List. Du kan også klikke på Add the Domain to Safe Senders List for at alle mails fra denne mailadresse kommer i din primære indbakke.

Du vil nu være helt sikker på, at du bliver gjort opmærksom på, når du får leads sendt fra Weply!

Brug for hjælp?

+45 21 199 199

Vores telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30

Vi bestræber os på at besvare alle e-mails inden for 24 timer i løbet af arbejdsugen