Support Bedste praksis Sådan får du leads i din primære indbakke (Outlook)
Sådan får du leads i din primære indbakke (Outlook)
Opdateret: 21. oktober, 2022
Outlook (mobil)
Mulighed 1. Flyt til Focused Inbox
- Åben din lead mail fra Weply og tryk på de tre prikker i toppen i højre side af skærmen (ikke de tre prikker inde i selve mailen)
- Klik på Move to og vælg Inbox
Mulighed 2. Marker som Not Spam
- Åben din spam mappe og klik på en Weply lead mail
- Tryk på de tre prikker i toppen i højre side af skærmen (ikke de tre prikker inde i selve mailen)
- Klik på Not Junk.
Mulighed 3. Tilføj til Contact List
- Åben din lead mail fra Weply
- Klik på afsenderes kontaktsinformation (Weplys) og klik på tilføj kontakt.
Outlook (desktop)
Mulighed 1. Sikker sender for Outlook Webmail
- Åben mailen som du gerne vil gøre til en sikker sender
- Når du får en advarselsbesked, der starter med “Parts of this message have been blocked for your safety.” Jeg vil gerne modtage mails fra noreply@weply.com.
Mulighed 2. Sikker afsender for Outlook version after 2000
- Klik på det blå Click here for at downloade billedet og informationsboks
- Klik på Add Sender til Safe Senders List. Du kan også klikke på Add the Domain to Safe Senders List for at alle mails fra denne mailadresse kommer i din primære indbakke.
Du vil nu være helt sikker på, at du bliver gjort opmærksom på, når du får leads sendt fra Weply!
Brug for hjælp?
+45 21 199 199
Vores telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi bestræber os på at besvare alle e-mails inden for 24 timer i løbet af arbejdsugen