Support Bedste praksis  Få lead-notifikationer fra Mail-appen (iPhone)

Få lead-notifikationer fra Mail-appen (iPhone)

Opdateret: 9. december, 2022

Før du starter:

Vær sikker på, du bruger den standard Mail-app, som der er på din iPhone som udgangspunkt. Appen har nedenstående logo:

File:Mail (iOS).svg - Wikimedia Commons

Kontroller, at den e-mail-konto, der modtager dine Weply-leads, er forbundet med din Mail-app.

Hvis du ikke har nogen konti koblet til din app endnu, klikker du blot på din Mail app og vælger den mailudbyder, du bruger og logger ind. Fortsæt til Tilføj Weply som kontakt (Klik for at hoppe dertil)

Hvis du i forvejen bruger Mail appen til en anden konto, f.eks. din private, skal du gøre følgende:

  1. Klik på Settings.
  2. Søg efter "Mail" i søgefeltet og klik på Mail.
  3. Klik på Konto.
  4. Klik på Tilføj Konto.
  5. Klik på den mailudbyder du bruger og tilføj din konto.

Tilføj Weply som kontakt

For at få notifikationer med leads fra Weply, skal du registrere Weply som en af dine kontakter, så de ikke ender i dit spamfilter.

  1. Din Customer Success Manager hos Weply sender dig vores kontaktinformation på SMS. Åben denne SMS og klik på den delte kontakt.
  2. Klik på Opret ny kontakt.
  3. Klik derefter Ok

Gør Weply til VIP

  1. Gå til din VIP-indbakke i din Mail-app.

 

2. Hvis du i forvejen har en VIP kontakt tilføjet, skal du trykke på det lille "i".

3. Klik på tilføj VIP.

4. Find kontakten Weply med mailen noreply@weply.dk og klik på den.

5. Klik herefter på VIP-advarsler.

6. Sørg for at Advarsler og Etiketter er tændt og lyser grønt. Klik derefter tilbage.

 

7. Sørg for at notifikationer er tilladt og at du har tjekket både Låst skærm, Notifikationscenter og Bannere af. Så er du sikker på at få notifikationer ligegyldigt hvad.

 

Hvad nu?

Du vil nu fremover modtage notifikationer, hver gang du modtager et lead fra Weply. Det vil gøre det nemmere for dig, at reagere hurtigt på de kundehenvendelser du får, og kontakte potentielle kunder lige efter de har vist interesse i din virksomhed.

Brug for hjælp?

+45 21 199 199

Vores telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30

Vi bestræber os på at besvare alle e-mails inden for 24 timer i løbet af arbejdsugen