2. Klik på Chat History
3. Vælg den chat, du vil læse
Hvis chats er markeret med blåt til venstre, betyder det, at de ikke er læst.
4. Du kan se flere oplysninger om besøgende i det højre panel
Under Visitor Information kan du se, hvilken enhed og browser de chatter fra, og se deres placering baseret på deres IP-adresse.
5. Du kan se, hvor din besøgende har været på dit websted under Visitor Journey
Hvis du klikker på + (plus), kan du se de URL-adresser, den besøgende har været på i løbet af sessionen.
6. Hvis chatten indeholder lead-oplysninger, kan du videresende dem til dine kolleger ved at klikke på knappen Send
7. Indtast din kollegas e-mailadresse i feltet "To"
Husk at trykke på knappen ENTER
8. Klik på Send for at videresende oplysningerne
´
Brug for hjælp?
+45 21 199 199
Vores telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi bestræber os på at besvare alle e-mails inden for 24 timer i løbet af arbejdsugen