Support Kom i gang Installer Weply ved hjælp af Google Tag Manager
Installer Weply ved hjælp af Google Tag Manager
Opdateret: 13. oktober, 2022
Før du starter:
Før du følger disse trin, skal du sørge for at have følgende klar:
Chat integration script
1. Gå til Google Tag Manager
Vælg det arbejdsområde, hvor chatten skal gå hen.
2. Klik på Add a new tag
3. Indtast et navn
4. Klik på Tag Configuration
5. Klik på Custom HTML
6. Indsæt din integrationskode til Weply Chat
7. Indsæt din Weply-integrationskode i tekstområdet
8. Klik på Triggering
9. Klik på All Pages
Som standard foreslår vi triggeren All Pages
10. Klik på Save
11. Offentliggør dine ændringer
Kan du ikke se din chat?
- Husk at rydde din cache! I nogle tilfælde opdateres dit websted muligvis ikke med det samme, men har en "Ryd cache"-funktion.
- Browsere gemmer også en cache af websteder. Du skal muligvis rydde cachen i den browser, du bruger.
Her er nogle vejledninger til, hvordan du gør det: Google, Safari, Microsoft Edge - Har du installeret chatten på en staging-server? Måske er chatten ikke konfigureret til at blive vist på din server på grund af URL-begrænsninger. I så fald skal du kontakte support.
- Kontakt support, hvis intet af ovenstående virker.
Hvad sker der som det næste?
- Sørg for, at du modtager e-mailnotifikationer fra Weply, så du ikke går glip af potentielle kunder.
Sådan indstiller du det på Apple iOS og Android. - Skub chathændelser til din Google Analytics-konto for at skabe et bedre overblik over kunderejsen.
- Link Weply til din Facebook-side, så dine følgere også kan få fat i dig dér 24/7.
Brug for hjælp?
+45 21 199 199
Vores telefontider er
mandag - torsdag 8.30 til 16.00
fredag 8.30 til 15.30
Vi bestræber os på at besvare alle e-mails inden for 24 timer i løbet af arbejdsugen