Studentermedhjælpere søges til Customer Success

Weply er i rivende udvikling, og vi har derfor brug for ekstra hænder i vores Customer Success team. Vi er på udkig efter to serviceorienterede studentermedhjælpere, der kan arbejde 15 timer om ugen.


Hvem er vi?
Weply udvikler og bemander chatfunktioner for virksomheder, der ønsker at konvertere flere af deres hjemmesidebesøgende til leads. I dag bemander vi chats for 1000+ virksomheder i Norden. Vores kunders chats er bemandet af vores chatkonsulenter døgnet rundt 365 dage om året. I Customer Success er vores vigtigste opgave, at vores kunder får så meget ud af deres chats som muligt – og her kommer du ind i billedet! Som Customer Succes Manager er det nemlig dig, der sikrer den gode dialog med vores kunder, eksekverer på deres behov og ønsker, og proaktivt hjælper til, at de får mest muligt ud af vores service.


Om dig
Vi er på udkig efter dig, som elsker at yde god service og motiveres af at hjælpe kunder.
Derudover ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

  • Du får energi af at tale med mange forskellige mennesker
  • Du arbejder struktureret
  • Du motiveres af at være i et travlt miljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Du er en team-player, som er klar på at løfte i flok for at nå Weplys ambitiøse vækstmål

Om stillingen
På en typisk arbejdsdag vil du:

  • Være ansvarlig for din egen kundeportefølje, herunder servicekald, fastholdelsessamtaler, genforhandlinger af aftaler og generel service og support

Hos Weply hylder vi talentet!
Vi sætter stor lid til vores medarbejdere, og som vores nye studentermedhjælper i Customer Succes, får du mulighed for at afprøve din faglighed og udvikle nye kompetencer. Du vil blive en del af et engageret team, hvor der er fuld fart på. Vi garanterer en stejl læringskurve, og går meget op i, at du går glad hjem fra arbejde.

Det praktiske
Arbejdstiden foregår i tidsrummet 8-17 på hverdage på vores kontor ved Nørreport. Ansøgninger vil blive læst løbende, og stillingen kan tiltrædes hurtigst muligt efter aftale. Send din motiverede ansøgning og CV til job@weply.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at ringe til Kristina (VP of Customer Success) på 61404103.

Vi glæder os til at høre fra dig!