Finance Assistant (studenterstilling)

Da vores nuværende Finance Assistant tager på udveksling, har vi brug for nye kræfter, der kan hjælpe vores finansafdeling. Har du en naturlig interesse og flair for økonomi og kundeservice? Så er det måske dig, der skal med på vores fortsatte vækstrejse og udvikling af organisationen!

Hvem er vi?

Weply er en softwarevirksomhed, der udvikler, servicerer og bemander chatfunktioner for virksomheder, der ønsker at konvertere flere hjemmesidebesøgende til leads. I dag bemander vi chats for 2000+ virksomheder i Norden, og har ambitioner om at blive den førende udbyder på det globale marked.

Vi er en scale-up med 90+ ansatte, hvor størstedelen sidder på vores kontorer i indre København. Tingene går notorisk stærkt og arbejdsopgaverne kan spænde vidt! For at du ved, hvad du går ind til, har vi nedfældet de vigtigste arbejdsopgaver.  

En typisk arbejdsdag kan se sådan ud:

  • Holde styr på rykkerflow gennem Likvido (rykke kunder med forfaldende fakturaer samt starte eventuelle inkassosager gennem Likvido)  
  • Ringe til kunder, der ikke har betalt deres seneste faktura eller har flere udestående og høre, hvorfor de ikke har betalt
  • Hjælpe kundeservice med forskellige småopgaver som at kreditere en faktura eller udstede en ny faktura gennem Economic
  • Betale egne fakturaer i banken
  • Hjælpe kunder, hvis de har spørgsmål eller ønsker at ændre noget i deres fakturering
  • Hjælpe vores afdelinger i Holland og Sverige med at rykke kunder for manglende betaling via telefon eller over mail
  • Lave månedlige pending payments dvs. manuelle faktureringer af de kunder, der har et specielt behov i stedet for den automatiske fakturering, der normalt finder sted. 

Vi forventer ikke lang erfaring, men blot at du har gåpåmod og lyst til at lære. Og kan du nikke genkendende til én eller flere af følgende karakteristika, hører vi meget gerne fra dig:  

  • God regnskabsmæssig forståelse 
  • Lige dele charmerende og konfronterende – og ikke bange for at skrue bissen på, når vores kunder ikke har betalt 😉  
  • Beherske engelsk. Vi forventer ikke et perfekt Oxford engelsk, men du skal kunne formulere dig flydende i skrift og tale, når du servicerer vores udenlandske kunder.  
  • Højt serviceniveau og forstå vigtigheden af samarbejde og kundefokus 
  • Trives med og er i stand til at løfte administrative arbejdsopgaver 
  • Have en forkærlighed for Excel <3  

Vi griner meget, giver ufatteligt mange HIGH-FIVES…

… og prioriterer det sociale samvær højt, da det er vigtigt for os, at alle går glade hjem fra arbejde. Vi afholder pandekage-mandag hver måned, fredagsbarer og vores egen udgave af de olympiske lege, Weply Games. 

Det praktiske

Stillingen er på 10 timer ugentligt og foregår i arbejdstiden 8-17 på hverdage på vores kontor ved Københavns Hovedbanegård. Ansøgninger vil blive læst løbende, og stillingen kan tiltrædes hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at ringe til HR Manager Sine Rosholm på tlf.: 31361087 

Send dit CV eller et link til din LinkedIn-profil herunder allerede i dag. Vi ved, at din tid er vigtig, så medmindre du har en forfatter gemt i maven, så brug ikke energi på at skrive en lang ansøgning.    

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Dine oplysninger


Din ansøgning