Customer Success Manager – fuldtid

Er du Weplys nye Customer Success Manager?

I takt med at Weply vokser sig større og større, har vores Customer Success-team brug for flere hænder. Vi søger derfor en fuldtidsmedarbejder, der bliver en del af vores nyetablerede Customer Success-afdeling.

Hvem er vi?

Weply er en softwarevirksomhed, der udvikler og bemander chatfunktioner for virksomheder, der ønsker at konvertere flere hjemmesidebesøgende til leads. I dag bemander vi chats for 1000+ virksomheder i Norden og har ambitioner om, at blive den førende udbyder på det globale marked. Med vores ambitiøse vækstmål spiller udviklingen af vores Customer Success-team en altafgørende rolle – her kommer du i spil!

Om jobbet som Customer Succes Manager:

  • Du får tildelt din egen kundeportefølje, hvor du er ansvarlig for serviceopkald, fastholdelsessamtaler og genforhandlinger af aftaler
  • Du er klar til at lytte og reagere på kundernes behov, hvis de selv ringer ind med noget på hjerte
  • Du får ansvar for større kunder, som du opbygger et særligt forhold til, hvor du også vil være ansvarlig for afrapportering og kundemøder
  • Du agerer sparringspartner for VP of Customer Success

Vi ser gerne, at du:

  • har en relevant uddannelse evt. inden for service 
  • arbejder struktureret. Du har det forkromede overblik og har fokus på at ajourføre dine lister, så aftaler med kunderne overholdes og de ringes op til tiden
  • får energi af at snakke med mange forskellige mennesker hver dag. Vi har kunder fra alle typer af brancher, og i din kundegruppe finder du alt fra det veletablerede advokatfirma til den selvstændige tømrer
  • trives med- og er i stand til at løfte driftsopgaver. Du vil hver dag være i kontakt med vores kunder og udføre serviceopkald. Vi forventer dog, at du har fokus på at optimere og forbedre denne del af jobbet, så servicen og kommunikation altid er i top, inden for de rammer som produktet tillader

Hos Weply hylder vi talentet!

Customer Success-afdelingen er pt. et team på 3 personer, hvor du vil referere til vores VP of Customer Success, Kristina. I og med at afdelingen er nyetableret, vil du få medindflydelse på, hvordan vi skaber den bedst mulige service fremadrettet. Derudover, garanterer vi en stejl læringskurve, hvor du både kan afprøve din faglighed og udvikle nye kompetencer, samt få mulighed for at vokse i rollen i forhold til arbejdsopgaver og ansvar.

Vi griner meget, giver ufatteligt mange (air) HIGH-FIVES…

…og glæder os mere til mandag end fredag! Vi prioriterer det sociale samvær højt, og det er vigtigt for os, at alle går glad hjem fra arbejde. Vi afholder bl.a. pandekage-fredag hver måned og vores egen udgave af de olympiske lege, Weply Games.

Spørger du en af vores andre Customer Success Managers, om hvad hun vil sige til en, der overvejer Weply som arbejdsplads, siger hun:

“Go for it! Jeg synes, at folk har taget rigtig godt imod mig og det gør bare meget, når man er ny på en arbejdsplads at føle sig godt taget imod”

Det praktiske

Stillingen er 37 timer ugentligt og foregår i arbejdstiden 8-17 på hverdage på vores kontor ved Nørreport. Ansøgninger vil blive læst løbende, og stillingen kan tiltrædes hurtigst muligt efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at ringe til HR Manager Sine Rosholm på tlf.: 31361087

Lyder det som dig, vi søger? Send din motiverede ansøgning samt dit CV til job@weply.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!