Meet a Weplyer

blank

Her kan du lære Martine lidt bedre at kende, som er en af de nye ansigter hos Weply. Hun er vores Customer Success Manager, og sidder dagligt og sørger for, at vores kunder får så meget ud af deres chat som muligt. Hvis du er kunde hos Weply, har du måske endda været så heldig at have haft hende i røret?

Hvad er din stilling, og hvor længe har du arbejdet hos Weply?

Jeg sidder i Customer Success, og jeg har været ansat her i to måneder

Hvad er en fun fact om dig, som du tror ingen af dine kollegaer kender?

Jeg har engang spontant adopteret to hunde fra Spanien

Hvis du skulle vælge frokosten til i morgen, hvad skulle det så være?

Så tror jeg det skulle være lasagne!

Hvordan vil du beskrive customer success teamet med 3 ord?

Fremdrift, learning-by-doing og så går det stærkt!

Hvordan synes du, at Weply skiller sig ud fra andre virksomheder du har været ansat i?

Jeg ved ikke, om det er meget anerledes, end hvor jeg har været ansat før. Men Weply er noget større, for vi var kun to medarbejdere, men der er stadig en meget flad organisationsstruktur og det er meget rart. Nu har jeg ikke været her så længe, men jeg tror det er det, jeg har lagt mest mærke til

Hvad vil du sige til en, som overvejer Weply som deres fremtidige arbejdsplads?

Go for it! Jeg synes, at folk har taget rigtig godt imod en. Der er mange nye ansigter, men selvom der kommer mange nye hele tiden, så synes jeg at dem der har været her længere tid, har været søde til lige at stikke hovedet ind og sige hej. Det gør bare meget når man er ny på en arbejdsplads og føle sig godt taget imod. Og så er det jo en virksomhed i udvikling, så du kan jo sidde med mange ting – det er ikke så corporate, så hvis man er til sådan noget så vil jeg sige go for it